Japp!håller med dej med skägg,,då blir det härlig sex när hon kommer hem
Ska man till varje pris vara gift tycker jag inte att man ska tillåtas ligga med andra. Konstig syn svenskar har på detta; inte undra på att utlänningar tycker att svenska män är mesar...Hon har naturligtvis knullat ordentligt med de två mycket välutrustade männen och kommer hem gladare och lyckligare. Kvinnor behöver lite äventyr ibland och ska tillåtas göra det.
På vilket sätt menar du att hon inte är en bra fru?Nu verkar TS inte ha varit inne och kollat vad svar han fått men för vad det är värt vill jag säga följande:
Eftersom er relation inte förefaller vara av det sk öppna slaget låter det verkligen inte som om din fru är någon bra fru och då skall man överväga sin roll i äktenskapet.
Nu har jag själv aldrig gift mig men det har hänt att jag kommit på - eller på goda grunder åtminstone antagit - flickvän att vara otrogen varvid jag funnit det för gott att konstatera: "Träffa gärna de andra gubbarna men då kan du samtidigt inte träffa mig!"
Ack ja
Hon kan ju vara bra på väldigt många andra sätt. Ett äktenskap består så mycket mer än i bara sex.En bra fru ligger väl inte med andra karlar?
Vad är det som säger att TS är svensk? Jag är det inte och jag tycker inte att svenska män är mesar. Snarare tvärtom om man har ett förhållande som tillåter sex utanför äktenskapet. Det är ju de som häller syra i ansiktet på ”otrogna” fruar eller stenar och piskar dem som är mesar.Ska man till varje pris vara gift tycker jag inte att man ska tillåtas ligga med andra. Konstig syn svenskar har på detta; inte undra på att utlänningar tycker att svenska män är mesar...
Tuff love! Hon vill skiljas och du har startat en tråd i fel forum!Så min fru hade fest i våran övernattningslägenhet med två manliga kollegor. Hon har inte hört av sig och hon kommer inte komma hem ikväll. Tror ni att det har gjort något eller kan jag avskriva det som fylla?
Men kom igen nu va! Det här inte en man som oroar sig för sitt äktenskap!Mycket enkelt:
(1) äktenskap innebär en massa åtaganden av vilka ett rimligen handlar om trohet;
(2) öppet förhållande innebär inte skvatt. Så mkt bättre.
tycker
Vän af Ordning