Min lekkamrat

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Min lekkamrat


Redan ett par dagar innan vi bestämt att ses igen knackar det till i min mobil. Ett sms från Micke: 'Vill kyssa dig i nacken, smeka dina bröst och bita i din bröstvårta'. Mitt svar kommer omedelbart och på så vis har vi ett utsträckt förspel som stegrar spänningen. I bilen på väg till hans hus känner jag hur upphetsningen ökar så pass att mina händer darrar på ratten, minnen av vad vi tidigare gjort sköljer över mig och får mina kinder att hetta av förväntan.

Att hitta fram är inte svårt, den där bilen jag sett inkörd på en och annan skogsväg där vi tidigare lekt känner jag igen med en ilning av spänning i maggropen. Svart och blank och symboliserar på något sätt sex - fråga mig inte varför men bara anblicken av den gör mig upphetsad - Micke har påpekat att bilen är bäddbar och det öppnar ju för en del fantasier.....Huset i sig är en ordinär villa i ett ordinärt villaområde i en ordinär småländsk by, men det är inte huset jag är intresserad av utan ägaren till det.

Jag möts i dörren av en till synes cool man och en väldigt exalterad hund, hon hälsar intensivt och kör ner nosen i min urringning så att Micke fnissar till och ber henne låta bli: 'De där är mina!' Vi kramas hårt och pussas en stund innan han återvänder till något så proasaiskt som att avsluta måltiden han påbörjade innan jag dök upp. Vi läser varsin halva av Smålandsposten och småpratar medan han äter färdigt och ställer tallriken i maskinen. Medan jag skummar platsannonserna kommer han upp bakom stolen jag sitter på och jag lutar mitt huvud mot han mage medan hans händer glider ner i min urringning, kupar sig runt mina bröst och kramar dem, rullar mina styvnande bröstvårtor mellan fingrarna och jag kämpar för att hålla rösten stadig medan jag försöker prata färdigt.

Det fungerar mindre bra så istället reser jag mig upp och kysser honom hungrigt - nu är inledningen avklarad - let's get down to buisness! Vi hamnar framför det stora fönstret in mot grannen som är ute och klipper gräset och ger honom lite att titta på en stund, kyssar med mycket tunga, händer som trevar både utanpå och under kläder innan vi besinnar oss och hand i hand går in i sovrummet. Gardinerna är fördragna och omigen kommer Micke upp bakom mig nafsar mig i nacken, fyller sina händer med mina bröst, kramar dem hårdare och hårdare innan han låter den ena handen glida ner innanför min kjol, ner i mina leggings och silkestrosor och med ett finger särar på mina blygdläppar och låter det sjunka in i min våthet. För jag är redan våt, väldigt våt bara av att hångla med honom.

Jag särar på benen för att låta honom komma åt ännu lättare, hans finger får sällskap av ytterligare ett och nu stönar jag högt och skjuter rumpan bakåt för att möta hans hand när han trycker fingrarna djupare in i mig. De glider ut igen och vibrerar över min klitoris, tillbaka in i det heta blöta för några hårda stötar och så ut igen för att rotera skönt över den svullna knoppen. Samtidigt fumlar jag med hans bälte och byxknäppning och när jag fått upp den känner jag att han är naken under och att han hårdnat ordentligt av att behandla mig. Jag kupar min hand under hans pung och smekar med tummen upp över den styva, hör honom stöna i mitt öra när jag sakta börjar runka honom i takt med hur hans fingrar stöter in i mig. Skäggstubben river skönt mot huden i min nacke och jag vill ha honom i mig - NU!

Jag drar ner mina leggings och trosor till knäna och putar inbjudande med stjärten, lutar mig framåt och håller hans hårda kuk mot min våta öppning och med en hård stöt fyller han upp mig med den grova. Jag kvider av njutning och hans hand håller hårt om min höft när han tar mig stående bakifrån. Ljudet av hur våra kroppar möts är upphetsande och mina ben darrar - äntligen är han på plats! Tyvärr är jag aningen för kort för att vi ska kunna stå så någon längre stund - och jag vill ju ha mer, betydligt mycket mer så vi skalar snabbt av oss våra kläder och sjunker ner på hans breda mjuka säng. Sida vid sida kysser vi varandra igen, låter tungorna leka både djupt och försiktigt, jag nafsar i hans underläpp, han suger på min tunga samtidigt som hans hand letar sig in mellan mina brett särade ben och finner sitt blöta svullna mål. Med handflastan daskar han över mina åtskiljda blygdläppar och när han rör vid min klitta kvider jag så att han ska förstår hur skönt det är... Nu är jag så kåt att jag småstönar hela tiden och medan hans fingrar omigen trycks in min nu plaskvåta fitta kan jag inte göra annat än att bara le, så skönt är det.

Med fingrarna fortfarande inne i mig förflyttar han sig nedåt, jag är så fokuserad på njutningen av att känna hur jag blir ömsevis uppfylld och ömsevis blir smekt över klittan med kladdiga fingrar att jag inte funderar över vad han gör förrän han säger 'Nu blir det kallt' och jag känner att det är sant. Jag ryser till av blandade känslor - det blev verkligen kallt en stund och samtidigt undrar jag vad han tänker göra när han så uppenbart har hällt nån form av olja över min redan så våta fitta. Jag behöver inte vänta på svaret...känner hur först två, sedan tre och så småningom alla fingrarna glider, trycker, spänner och tänjer ut mig på ett underbart skönt vis samtidigt som han låter sin tunga smaka på min klitta. Jag stönar, kvider, ålar mig och stöter emot halvvägs uppe i sjunde himlen när det dessutom smygs in ett finger i mitt välsmorda stjärthål. Världen försvinner och det enda som finns är njutning i varenda millimeter av min kropp. Så småningom försvinner handen och ersätts av en dildo som även den fyller upp min fitta och när han stöter den djupt in i mig samtidigt som fingret masserar mitt bakre hål skrattar jag, jag visste inte att man kunde ha det så här skönt!

Micke kryper upp och kysser mig igen, lägger sig bredvid med mina ben över hans höft och samtidigt som jag har dildon kvar inne i den våta låter han sin grova kuk glida in jämsides med den, särar på mina ben och smeker mig över klittan samtidigt som han knullar mig med rejäla tag. Mållös tittar jag in i hans ögon och ser att han njuter minst lika mycket som jag av att det är så trångt och länge, länge gungar vi tillsammans och njuter av att känna hur min blöta fitta sluter sig runt hans heta kuk tillsammans med dildon. Tid- och rumslöst. Sakta glider han ut och sätter det fittsafts- och oljeblanka ollonet mot min stjärtrosett, glider runt och masserar innan han försiktigt trycker men det är för blött och halt, istället för att få in kuken ger han mig en härlig anusmassage så tillslut ställer jag mig på alla fyra med honom bakom.

Han runkar några tag, låter kuken glida upp och ner i min stjärtspringa och retar lite i fittöppningen, trycker in kuken och knullar mig så skönt en stund innan han än en gång mycket försiktigt trycker ollonet mot bakhålet och sakta, sakta gider in en bit. Det ömmar fast på ett skönt sätt och han juckar mjukt sin kuk in i min rumpa. Det är trångt, det är kladdigt och hela situationen är vansinnigt upphetsande men trots det gör det en aning ont och vi får tyvärr avbryta....efter en snabb avtvättning är han tillbaka i sängen hos mig och våra läppar och tungor möts igen. Jag låter min mun gå på upptäcktsfärd över hans kropp, min tungspets retar hans bröstvårtor och snart är jag framme vid mitt mål - hans vajande kuk som snabbt styvnat igen. Min tungar roterar runt ollonet som är rött, blankt och aptitligt. Jag suger in det mellan mina läppar och låter tungan glida över det, smakar av försatsen och tar sedan kuken i hela sin längd ner i min hals.

Jag hör hur han stönar och det gör mig kåtare igen. Samtidigt som jag slickar över ollonet låter jag min saliv rinnar ner över kuken och jag runkar honom kladdigt omväxlande med att ta in hela kuken i munnen så långt att ollonet trycker ner i halsen. Han är grov och jag får gapa duktigt för att få rum med honom....medan jag suger och runkar kuk har Mickes hand letat sig in mellan mina ben igen och han stöter fingrarna djupt i mig, jag är våt så det plaskar och stönar så gott det går runt hans kuk som hårdnar mer och mer, att fingerpulla en kuksugerska gör honom tydligen rejält kåt och nu vill jag ha honom i mig igen så jag ställer mig på alla fyra för att få kuk bakifrån, det skönaste jag vet!

Utan tvekan, utan procedurer kör han kuken hårt i mig och nu är det bara maximal njutning. Hans händer vilar på mina höfter och det är då jag ber honom att riva mig på ryggen......Han har gjort det förut och det är en skön smärta som blandad med att bli tagen hårt på alla fyra tänder mig maximalt och det känner han, jag kniper hårt med fittmusklerna om hans stötande kuk och tredje gången han sätter naglarna i min hud kniper jag så hårt att han kommer....När han drar ut kuken ur min kramande fitta känner jag hur en kaskad av het sperma landar på min stjärt och rygg - vått, hett och härligt kladdigt!

Vi sjunker ner igen och hans fingrar är tillbaka i den heta våta kramande fittan, vi leker och smeker mig tillsammans, turas om att fingerpulla och kladda med fittsaft och när jag börjar närma mig orgasm river hans naglar huden på insidan av mitt lår och när hans hand letar sig upp mot min bröstvårta och vrider om den så kommer jag som jag nog aldrig gjort förut.....
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag förstår inte hur du beter dig:oops:

Du har förvandlat en lugn och sansad liten Snäcka, till en högljudd "stönlärka" inom loppet av några minuter:p:p

Tack för en riktigt skön stund:love:

LK verkar klart mycket bättre än KK;):love::love:
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Hallelulja!!!
Fasen, Misswet....jag kommer skicka räkningen på gylf-blixtlåset...;)
Snacka om spänning!
Tack för en riktigt urlakande stund.:p
 
Toppen