Min lilla väninna från gymmet

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lilla Bee, en väninna från gymmet hade visat intresse för mig efter min skilsmässa.
Nu hade hon ett badrum hemma som höll på att renoveras
Och hade kommit på tanken att låna mitt badrum, i min nyinförskaffade lägenhet, som var klar och inflyttade
men som jag fortfarande höll på att inreda.

Vi var ganska svettiga efter passet på gymmet och cykelturen hem till mig.
Bee bodde inte så långt ifrån mig. Vi bodde båda ganska nära gymmet.

"Det är på tiden att jag får se din lägenhet." Hon kastade sin stora gymväska på hallgolvet och såg sig omkring. "Vi har ändå känt varandra ett tag."

"Visst." Log jag, tittade på väskan och hur mycket kunde hon ha med sig, hade hon planerat detta? "Husesyn först eller vill du duscha först?"

Hon hängde av sig sin urtvättade "designslitna" jeansjacka på en av krokarna i hallen.
Bees tajta träningstopp dolde inte mycket av hennes vackra fasta bröst och styva bröstvårtor, vit tunn topp och den var våt av svett.

Jag gör en gest mot badrummet längst ner i hallen och dörren till mitt sovrum är öppen. som tur är har jag bäddat och plockat undan innan jag stack hemifrån idag. Ser fräscht och luktar gott därinne tack vare att fönstret stått lätt öppet och doftpinnarna med rumsparfym gör sitt jobb. Vanilj och cederträ.

Bee svänger in i mitt sovrum och lägger sin väska på fåtöljen som står i ena hörnan av rummet.
"Stor säng för en singel man." kommenterar hon retsamt.

Jag vilar på orden och ser hur hon sätter upp håret och utan att bry sig om min närvaro börjar krångla sig ur sin topp.

"Lång man behöver stor säng." Ler jag och hon ler tillbaka innan hon drar toppen över huvudet och blottar sina små fasta bröst. Rosa vårtgårdar och röda styva bröstvårtor som pekar mot mig.
Jag mumlar typ lite smådumt. "En och åttio, sängen är en och åttio."

"Ja, nu ser du hur plattbröstad jag är, som en pojke."
Jag sväljer och tittar uppskattat på hennes atletiska överkropp och knappt handfull stora bröst.
"Jag tycker du har en vacker kropp!"

Hon ler mot mig. "Tack!" Hon verkar inte det minsta generad, bara njuter av mina blickar.
Min röst blir lätt grumlig.

Hon glider ur sina träningstajts och står där i minimala trosor-
"Får erkänna att jag gillar dem." Hon smeker sin mage och upp mot brösten, först provocerande, sen erotiskt och avslutar med att leka hårdhänt med sina styva bröstvårtor och verkligen dra ut dem från kroppen med på ett skämtsamt underfundigt sätt.

Trosorna åker Bee glider dem ner för benen och de landar som en knapp tyghög på golvet, sen sparkar hon dem i min riktning.
Kan inte låta bli att fånga dem.
Hennes venusberg är hårlöst, hennes läppar är lätt utstickande, linjerna hos Bee är som någon konstnär hade dragit streck, kurviga linjer för en kvinna, en atletisk form av en kvinna. Höften är rund och hennes fasta skinkor skapar den perfekta kvinnorumpan.
Hon vänder sig från mig och böjer sig fram för att ta upp sin necessär och handduk.
Eller för att visa sin perfekt formade rumpa för mig.
För att blotta sin rosa vackra fitta, ser svullen och blöt ut och hennes söta lilla stjärthål.

"Damerna först!"
"Sann gentleman!"
"Alltid!"
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hon står där framför mig, naken i all sin grace, hennes axlar är muskulösa och släta, halsen smäcker och man vill bara kyssa den tunna huden.
Bees bröst är lagom stora för att fylla mina händer och bröstvårtorna rosa och styva, uppnosiga mot mig, kallar på min uppmärksamhet hennes smala midja och platta mage ger ett elegant intryck.
magen som fortsätter ner mot hennes kala venusberg, har aldrig sett en fitta som till den grad söker sig upp mot hennes vackra mage och de omgivande läppar som är svullna, men ändå så smala, som ett "papercute".
Bees skötes lenhet, hennes kluvna svullnad så sensuellt, vill bara smaka på hennes safter, hennes läppar. som har samma färg som hennes mun. Som i hypnos känns det som hon skjuter fram sitt underliv utmanade mot mig.

Inte ett ord sägs i rummet, men stämning är tätt, elektrisk. Hon är en kvinna som vet vad hon vill.
Bee är en "nineties bitch" och "I´m from the 70s".

Hon står där i rummet med lätt särade ben, ben vackert formade av hård träning, feminint sensuella och starka.

Bees hud är slät som sammet, solkysst över hela kroppen, inte mycket till "tan lines". Aningar kring hennes bröst och venusberg.
Vill bara undersöka, utforska hennes hud, kyssa hela hennes kropp.
Köra fingrarna genom hennes hår, möta hennes läppar, smaka på hennes skinn..
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det tar inte långt tid för mig att bli hård, så djävla hård att det nästan gör ont.
Min längtan värker i min kropp.

Bee tittar på mig, ser min bula i mina träningsshort, shortsen är inte mycket att skyla min hårda kuk.

"Mmmm." Nynnar hon tyst och tittar mig djupt in i ögonen. "Glad att se mig.."

"Har längtat efter att se dig." Jag sväljer tungt. "Naken." Flämtar knappt märkbart. "Du är vacker!"
"Tack!" hon tar ett steg närmare mig och fångar min nacke med sina armar, lägger armarna kring min hals och möter mina läppar, vi kysser först lätt, trevande, sen blir det mer hunger, lust.
Hennes andhämtningar mot mina.
Mina fingrar letar sig genom hennes mörka tjocka hår. Jag trycker mig mot henne och hon trycker sig tillbaka mot mig, hennes nakna svala hud känns genom det tunna tyget till min träningströja.
Hennes tryck från hennes underliv och mage mot min styva pulserande kuk genom shortstyget.

Bee når mig egentligen inte längre än att hon kan sätta sin näsa i vecket mellan hals och bröstkorg, men hon står på tå för att nå mig bättre.
Mina händer smeker hennes nacke, ner mot hennes skuldror och axlar, den vältränade ryggtavlan.
Hör de små ljuden av välbehag från henne, hennes rörelser för att komma mig närmare, mina händer når hennes skinkor, som är om möjligt ännu fastare än jag väntat mig.

Bee lösgör sig lite för att stort sett slita av mig t-shirten, kysser min hals, nyckelben, bröstmuskler.
Medan jag kramar hennes skinkor och hon trycker sitt underliv mot min kuk.
 
Toppen