Mina sköna onanistunder.

Dakota

Ny medlem
Kön
Man
ja dom har jag i skogen tillsammans med min kille vi har några toppenställen vid olika motionsspår. jag ser killarna o tjejerna som springer förbi men dom ser inte oss. min kille smeker mej till en början sen tar jag över dildosen o det är så jäkla skönt när någon kommer förbi oss där vi sitter, specielt när någon ung kille går förbi då önskar jag att han stannar till så jag kan se han en längre stund o jag har alldrig varit så kåt förut som jag blir nu när jag sitter ute i skogen o onanerar. o det tack vare min nya kille som har så sköna ideer. tänk att man fick ett skönt sexliv på gamla dar(är 38år).

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Är det inte så då att sex bara blir bättre och bättre? Är själv 30+ och sex, både i min ensamhet och med en partner, ja, det är milsvid skillnad från t.ex. 10 år sedan.

Känner du igen dig, Dakota?

MdS

Medlem
Kön
Man
Mmm låter som att ni har det härligt där ute i skogen.....önskar att det var jag som gick förbi. Och kanske fick se en liten glimt av er :)

ewao1

Ny medlem
Kön
Man
jag onanera gärna och ofta i skogen fantiserar om hur nogån tjuvtittar på mej. gillar att ha sex på spännande platser..har ni förslag på spännande platser ?
Min föra kille tog med mej åktur i bilen fick bara ha en kappa på mej när vi åkt en stund bad han mej ta av kappan och så band han för mina ögon . Jag onanerade medans han körde och berättade vad vi passerade busshållplatser, körde om lastbilar ,cyklar , bilar ,mm jag bara hörde vad vi passerade visste inte om någon kunde se mej eller inte . mycket upphetsande och spännande..kanse något för dej Dakota eller någon annan tjej här....berätta gärna vad ni har för spännande minen

Jennywap

Ny medlem
Ålder
28
Kön
Kvinna
Det händer att jag och min kompis onanerar ute ibland. Det känns som lite förbjudet, samtidigt som det finns en liten risk att någon skulle kunna se... Fast vi är försiktiga.. Jag skulle inte tycka om att bli överraskad eller påkommen. Då skulle jag nog vilja bestämma det själv...

Nyfiken på mycket..

Doktor

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ewao1

jag onanera gärna och ofta i skogen fantiserar om hur nogån tjuvtittar på mej. gillar att ha sex på spännande platser..har ni förslag på spännande platser ?
Min föra kille tog med mej åktur i bilen fick bara ha en kappa på mej när vi åkt en stund bad han mej ta av kappan och så band han för mina ögon . Jag onanerade medans han körde och berättade vad vi passerade busshållplatser, körde om lastbilar ,cyklar , bilar ,mm jag bara hörde vad vi passerade visste inte om någon kunde se mej eller inte . mycket upphetsande och spännande..kanse något för dej Dakota eller någon annan tjej här....berätta gärna vad ni har för spännande minen

de e jag

Doktor

Ny medlem
Kön
Man
alltså jag har en lek som jag nångång lekt med min sambo! Hon fick i uppgift att gå till en underklädsaffär och ta med ett par nya trosor i provrummet. Där onanerade hon i trosorna tills hon fick orgasmen, sen lämnade hon tillbaks trosorna till expediten och sa att dom va sköna men fel färg! Jag stod brevid och låtsades som jag inte kände henne!

Originally posted by Doktor

Originally posted by ewao1

de e jag

de e jag

biff

Medlem
Kön
Man
jenny wap hur kommer det att du och din komips gör det utom hus och inte hemma hos någon av er?

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar göra det ute ibland. känns spännande att dra ner byxorna ute på sommaren och känna vinden och solen, och att det finns en liten risk att någon kan komma på en...

Jennywap

Ny medlem
Ålder
28
Kön
Kvinna
Originally posted by biff

jenny wap hur kommer det att du och din komips gör det utom hus och inte hemma hos någon av er?

Oftast gör vi det hos någon av oss, men ibland är det lite extra spännande att göra det ute...

Nyfiken på mycket..

RobX

Ny medlem
Kön
Man
Sex utomhus är det bästa som finns! Onanera också, men framförallt att knulla. Minns en natt med mitt ex på två inplastade höbalar på en åker efter en blöt fest. Helt nakna och tokiga...Sen har det blivit några gånger i skogen också. Bara det att klä av sig naken utomhus är fantastisk. Själva sexet i sig blir egentligen inte så bra, det är ju ganska obekvämt med stenar, vassa pinnar, myggbett och en massa annat. Det är mera själva situationen, så att säga...

pillerill

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har ett mysit minne.
Vi var några tjejer (4) som fick för oss att kolla på en P-rulle.
Jag hade lyckligtvis dragit en filt över mig och kunde dra ner brallorna så pass att jag kunde komma åt. Det märktes så småningom vad jag sysslade med och jag blev avdragen min filt. Det blev väldigt pinit att bli ertappad med handen mellan benen. Det slutade dock med att vi alla onanerade, filmen var slut men verkligheten blev bättre. SKÖNT.

ralcord

Medlem
Kön
Man
Jag tror att de flesta flickor pillat på sig själv tillsammans med sina bästisar. Alla vill nog inte erkänna detta faktum.

Toppen