Länge undrat vad som skulle hända om jag som tjej dök upp på en porrbio?
Du skulle få många män som ville både titta och ta på dej och en del skulle erbjuda dej sina tjänster som knulls med dej m.m.
Första gången min sambo var på porrbio var tillsammans med mig och det var på Manhattan i Stockholm och vi se båda lite runda under fötterna efter några öl och ganska mycket vin,
Vi betalade och gick in och jag hängde av mig alla kläderna och lindade en handduk runt midjan min sambo frågade mig om hon måste vara naken och jag svarade me, men du kan ju ta av dej trosor och bh och behålla din sexiga på vilket hon gjorde.
Vi gick in och satte oss i den stora bio salongen och titta på lite porrfilm och jag fick ganska snart stånd och lät handduken trilla i sär och min kuk stod rakt ut och min sambo började att runka min kuk och efter en stund så hukade hon sig ner och började att suga på kuken,
Jag lät hennes axelband på klänningen falla ner så att brösten trillade ut och det var väl minst 8-10 män som tittade på och till slut var det en man som trängde sig in bakom vätan bänkrad och sträckte fram sina händer bakom min sambos dugg och började smeka hennes bröstvårtor mellan tummen och pekfingret.
Efter en stund sa hon vi kan väl gå runt och titta litrar vi reste på oss och gick runt i alla bås och rum med glory holes och gungan och jag har ju besökt Manhattan sen många år tillbaks så det kändes bra att vi sa henne runt. Vi hade en svans av män efter oss och min sambo sa kan vi inte skaka av oss svansen av män och till slut så lyckades vi smita in i ett dark rum via ett rum med säng i.
Vi gick långt in i dark rum och jag ställde mig med ryggen mot en vägg och drog min sambo tätt framför mig med brösten mot mig samtidigt som jag tog ett stadigt tag om henne och drog upp klänningen till midjan.
Det tog inte lång stund förens jag hörde att det var flera män inne i rummet och och jag sträckte ner min hand mellan hennes lår och kände att fittan var blöt av fittsaft och samtidigt kom ett finger in bakifrån och min sambo sa att det är någon som smeker mig bakifrån, är det skönt frågade jag och hon svarade skönt och spännande.
Efter en stund så försvan hans finger sakta ur hennes dutta och jag kände hur han pressade in sin kuk och Haag bad min sambo att skjut ut baken lite då att han kom in i sin fulla längd med kulen som var hård jag flyttade min hand till hans pung och kulor och masserade dom lite samtidigt som han stötte in kulen rytmiskt och hårt efter 5 minuter så började han att kicka snabbare och jag förstod att hsnsnaft skulle komma. Jag hörde på min sambos stönande att hon snart skulle komma hon med så jag flyttade mitt finger till hans urinrör längst nere vid roten av kuken och plötsligt så kände jag hur sperman pulserade upp ur urinröret rakt upp i min sambos fitta det kändes härligt och sen gled kuken sakta ut och det tog bara en minut så gled en ny kuk in i hennes fitta bakifrån och började att knulla henne.
Jag tror att det var fyra män som passade på i dark rummet att knulla henne, sen tog jag hennes hand och vi promenerade vidare upp till bio salongen och ställde oss bakom den lilla sugar bänken och tittade på lite porrfilm och min kuk vart stenhård när jag tänkte på männnen som hade lullat min sambo och nu var det min tur att få tömma.
Jag drog av henne klänningen och där drog hon naken som gud har skapat henne med armbågarna hängandes på bänken och jag knullade henne bakifrån en lång stund samtidigt som jag smekte hennes bröst sen vart det en stor sats som fyllde hennes fitta med mycket stön och skrik from min sambo, jag tänkte vilken cocktail sperma från flera män i samma fitta helt underbart!
Vi gick ut i omklädningsrummet och sambo gick in på toaletten med hand dusch och tvättade av sitt sköte.
Sen gick vi ut på stan och tog varsin stor stark och min sambo kommenterade att det här måste vi göra om!!!