Nej, nej.... jag gick i en liten skola utanför GislavedGick du på Madesjöskolan?
OkNej, nej.... jag gick i en liten skola utanför Gislaved
Att se nakna människor är väl inga problem, men de som börjar ha sex i bastun, duschen eller omklädningsrummet gillar jag inte. Skulle nog bli äcklade mer än upphetsad. Att folk har sex är väl helt normalt men inte varsomhelst, men finns tydligen de som tänder på att kan eller blir upptäckta. Att någon familjen kommer på någon kanske en granne är väl en sak men två vilt främmande personer i tex ett duschrum.
Att man har en "stenhård" attityd i Tyskland och Österrike torde inte förvåna någon!Har badat en hel del i Tyskland och Österrike. Där är många omklädningsrum mixade. Även duschar. De duschar män och kvinnor, gamla som unga nakna utan ens skiljeväggar. De finner sig lika naturligt som om det vore könssegregerad. Vissa bad har dock bås för ombyte och draperi framför själva duschen. Men själva rummet är gemensamma ändå. Många byter om naket vid skåpet ändå. I bastun är det stenhårda på att ingen får ha badkläder på sig. Men lika stenhårda på att ingen hud får vidröra sittlavarna. Du måste alltså ha handduken under dig och ner på nästa bänk så att även fötterna är på handduk. Därför blir alla sittandes nakna tillsammans.
Minns när jag kom in i en bastu och det sitter en naken kvinna ca tio år äldre än mig själv där inne. Jag tänker att hon går nog ut när jag kommer in. Men icke. Jag lade mig på (på en handduk) laven nedanför och blundade. När jag vid ett tillfälle tittad upp såg jag hur hon satt och särade på benen till och från i en rytmisk rörelse. Såg mot hennes ansikte och såg hur hon glodde på min (slaka) kuk. Fan tänka jag nu kommer den ställa sig givakt och jag kommer hamna i tyskt fängelse (bara griller). Så jag var tvungen och resa mig och gå och duscha. Förmodligen hade jag fått knullat henne, men jag vågade inte riskera något då.