Originally posted by claudette
det e gött o basta me flera..särskilt när man e ensam tjej...[}]
claudette
Originally posted by wire
Ett av de första gångerna jag fick stånd var nog i en bastu. det var på dagis, jag var kanske 5-6 år, och var på ett badhus och sedan så skulle alla basta. även fröknarna bastade topless, och de flesta var ju gamla kärringar med taxöron, men det var en fröken i 20-års åldern, som var helt topless och jag kommer ihåg att jag fick ett riktigt häftigt stånd av det, som jag försökte dölja. så här i efterhand så kan jag nog minnas att hon var skitsnygg, men så tänkte man kanske inte då, men jag fick stånd ändå.
Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}]
Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}]
Jag skall bara mycket förnärmat be att få påpeka att mina reaktioner är högst frivilliga *hrmpf*
Flickor får gärna sitta på bastulaven lite ovanför så att skötet kommer i ögonhöjd!
Kroppen är inte utvecklad för att få stånd när man är 5-6 år.