minuset med morgonsex är att jag ibland känner mig lite stressad, jobbet väntar & jag kan inte komma hur sent som helst..
I wish! Ja, vilken tid som helst på dygnet skulle sitta fint!
Jag ÄLSKAR morgonsex, är som kåtast då...tyvärr så är min make allt annat än morgonpigg...
Jag ÄLSKAR morgonsex, är som kåtast då...tyvärr så är min make allt annat än morgonpigg...
får du inte ens fart på honom med lite upphetsande morronsex?!
Nix, det är kört...det blir aldrig något förrän han har vaknat till ordentligt, käkat frukost och druckit dagens första kopp kaffe...
---------------Hmm, jag väckte alltid mitt ex runt fyra/fem tiden genom att smeka honom och kanske till och med börja suga av honom lite, hihi, då fick man sig allt något tillslut.
Vet egentligen, men just den tiden på dygnet kunde jag vakna och vara så himla sugen och han var inte sen med att vakna själv, efter min behandling...
-----------------hehe, grejen är den att då mitt ex väckte mig så gick det inte så bra. När jag väl sover så sover jag och vaknar jag då har man väldigt tur. Men då är jag inte sen på att reagera positivt, men man måste som sagt först lyckas väcka mig. Mycket lättare när jag vaknar och ska väcka.
Nix, det är kört...det blir aldrig något förrän han har vaknat till ordentligt, käkat frukost och druckit dagens första kopp kaffe...
-----------------hehe, grejen är den att då mitt ex väckte mig så gick det inte så bra. När jag väl sover så sover jag och vaknar jag då har man väldigt tur. Men då är jag inte sen på att reagera positivt, men man måste som sagt först lyckas väcka mig. Mycket lättare när jag vaknar och ska väcka.
Jag är extremt lättväckt, och isynnerhet om det vankas sådana trevliga morgonaktiviteter! Frun som sagt inte lika lättväckt. Till saken hör att jag är rätt envis och inte ger upp i första taget...kan bli lite kontroverser där som sagt[B)].
Men gillar man kvinnor som bjuder visst motstånd, så...