sambokille27
Medlem
- Kön
- Man
Älskar edging. Hålla på i flera timmar. Men sprutar det så måste den vila en stund.
Så är det för migÄr det med paus mellan? Hur lång? Jag vill kunna fortsätta utan paus. Komma igång direkt och få 3-5 orgasmer med sprut på rad!
Edging är fantastiskt ibland när man har hållit på länge och ligger precis på gränsen så kan det hända att det kommer ett litet sprut utan att man får orgasm, i den kåtdimman man är i då så är det enkelt att slicka i sig denÄlskar edging. Hålla på i flera timmar. Men sprutar det så måste den vila en stund.
Slaknar klart efter det men styvnar till när jag börjar runka.Har efter mycket träning med knipövningar (börjar från anus och förflyttar knipningen fram mot ollonet) lyckats hålla tillbaka utlösningen precis när det känns som orgasmen kommer. Helt otroligt skönt, kommer några droppar som smakar gott. Lusten är kvar och det är bara att börja runka igen och så vidare.
Coolt. Beskriv gärna mer hur du gör och hur det känns!Har efter mycket träning med knipövningar (börjar från anus och förflyttar knipningen fram mot ollonet) lyckats hålla tillbaka utlösningen precis när det känns som orgasmen kommer. Helt otroligt skönt, kommer några droppar som smakar gott. Lusten är kvar och det är bara att börja runka igen och så vidare.
Om jag börjar med knipövningen som jag tränat på länge. Knip med anus som om du skulle knipa av ”2an” flytta fram knipningen så den går som en våg framåt genom kuken och avslutas i ollonet som om du kniper av ”1an”Coolt. Beskriv gärna mer hur du gör och hur det känns!
Träning, träning och mera träning....Hmm jag liksom kniper allt på en gång märker jag. Svårt att få det till så begränsade områden….
Det vill jag lära mig/ göra!Rekommendera prostata stimulans, då kan jag komma flera gånger på rad. Blir ju inte sprut, men det sperman som sipprar/rinner ut. Innan man hittat orgasmen med prostatan kan man runka tills man nästan är där, sen köra sista med prostatastimuli. Min flickvän brukar köra med en dildo och rekordet nu är 9 orgasmer på rad, följt av ett avslut där hon runkade av mig till sprut i slutet (var inte så mycket sperma kvar dock).
Övning och tid, men väldigt givande. Har ju lärt mig komma utan att spruta också, då kan man i princip komma hur många gånger som helst på rad.Det vill jag lära mig/ göra!
Intressant.På egen hand är det oftast slut efter sprut. Med tjej har det varit annorlunda. En bra avsugning med sprut och direkt fortsatt sug gör att jag kan fortsätta som om inget hänt. Samma sak med tjejer som är bra på handarbete. Kommer jag däremot i fittan är det av någon anledning svårare att ladda om direkt. Några teorier om varför det är så?