När började ni att onanera?

Cumbaths

Välbekant medlem
Insåg nyligen att jag firade 40-årsjubileum som onanist i häromåret. En klasskamrat hade hjälpsamt nog stoppat ner en utriven sida ur FIB/Aktuellt i min skolbänk mest som ett skämt. En läcker brunett som kallades för ”Beverly” (skulle så gärna vilja ta reda på vem det verkligen var)!. Lyckades smuggla hem sidan och gjorde några tafatta, misslyckade runkförsök. Det var inte förrän senare under sommarlovet som jag fick till det. Ensam hemma kunde jag till sist koppla av tillräckligt mycket så att jag kunde få in en jämn naturlig rytm samtidigt som jag lystet koncentrerade mig på en bild där ”Beverly” tryckte upp sin stora rumpa mot kameran och smekte sin håriga fitta. Plötsligt kändes så skönt att det nästan gjorde ont och en kort stund trodde jag att jag hade skadat mig själv. Sedan kunde jag bara förundrat se hur tjock,gulvit sås pumpade ur mynningen på mitt ollon och rann ned för längden på mitt upphetsade pojkstånd. Vilken känsla!

Sedan man väl runkdebuterat fanns ingen återvändo och den sommaren förspillde jag ingen tid på att utforska denna härliga nya användning för min penis. Jag måste ha onanerat flera ggr om dagen. Även mitt porrintresse hade väckts rejält men det var svårare att tillfredsställa det i den åldern då åtkomsten var milt sagt begränsad. Ellos-katalogen, som jag leende har sett att flera av er har nämnt, kom inte sällan väl till pass. Liksom (törs jag säga det) valda artiklar i OKEJ, tex med Samantha Fox!:LOL:

Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste ha varit i 10-årsåldern när jag äntligen lyckades få förhuden över ollonet. Låg och drog förhuden fram och tillbaka och märkte att det blev allt skönare. Ganska snart så fick jag någon form av utlösning men det kom ingen sperma. Det dröjde något halvår innan den kom. Vet att jag även började intressera mig för analen tidigt då jag läste i en bok att även killar kunde njuta av det. Jag började med ett finger och skaftet på toaborsten. Sedan hjittade jag en massageapparat i storasysterns byrå som jag använde vid något tillfälle.

Toppen