Första orgasmen minns jag tydligt, runt 5 års åldern i lekparken och gled ned för en trästock. Det blev liksom vibrationer av den ojämna stocken genom kläderna fortplantade sig till ollonet. Orgasmen kom, jag fattade ingenting, men skönt var det, ville göra det igen men det gick inte.
Växte upp som ensambarn och ensamstående mamma, så de första runkningarna skedde med mammas modetidningar typ Damernas Värld och ELLE runt 11 år. Minns ju när första vätskan kom mellan 12½. Några minimala stänk av den klara väskan i mammas tidning. Det gick ju att torka bort. Trodde då att det var kiss eller nått som råkat komma ut. Sen en dag när jag återigen satt med mammas alldeles nya Damernas, så kom det en stark grumlig stråle som la sig över hela tidningen. Där blev jag både snopen och rädd. Snopen över vad fan som kom ut ur kuken och rädd över att mamma skulle märka att jag förstört tidningen. Jag kastade den i sopnedkastet. När väl mamma ville läsa tidningen så blev det lite stelt och hon misstänkte mig direkt, hon vände upp och ned på mitt rum. Men den fanns ju inte kvar. Efter det då lärde man sig att sikta bättre eller helt enkelt välja nått annat mål att skjuta på.