När du blev avsugen, berätta.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk har tömt sitt i en del munnar och allmänt kan jag säga att killar är bäst på att suga. Växte upp med en kompis som gillade suga min kuk, tyvärr så slutade han för tidigt så jag missade lite i känslan.
Nu har jag en vän som skriver i bland att jag ska komma över, då vet jag vad som är på gång. Han skrev nyligen så ska snart åka.
Bäst är när han tar kuken slak och suger upp den, då kan jag njuta en liten stund extra.
Han är otroligt skicklig på att suga, nästan för bra för jag kommer för fort. Just detta när han tar kuken i mun så redan då får jag ett pirr i kroppen, han tar nästan hela kuken i mun så känner hur ollonet träffar bak i mun.
Man vill jucka själv men det gillar han inte, när han spela med tungan under ollonet då kan jag få en orgasm, då är jag närma att komma.
När pungen drar sig samman, en kramp får kuken växa då kommer jag, pumpar i honom min sperma och han sväljer, han släpper inte kuken förren jag börjar slakna.
Inte en droppe går till spillo, skönt är det.
Otroligt fint. Tack för att du berättar

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En del kvinnor gillar att suga men långtifrån alla. Finns ett antal jag har slickat som inte har sugit mig. Men jag gillar att slicka en kvinna och att de gillar det märker jag.
De flesta smakar gott ungefär på samma sätt. Jag har även slickat en mörk kvinnan och en asiat, inte riktigt samma smak men inte sämre. Alla smakar ju kvinnokön.

Toppen