Jag tycker det är upphetsande att höra grannar ägna sig åt sexuella aktiviterer och vill därför gärna lyfta den här tråden samt dela med mig av mina erfarenheter inom området.
Förr i tiden bodde jag i studentkorridor. En av mina (kvinnliga grannar) var
mycket högljudd - trots att ljudisoleringen var bra vaknade jag mitt i natten av hennes skrik och stön. Det gällde inte bara när hennes pojkvän var på besök, utan även när hon onanerade. Jag tyckte att det det var härligt att höra och hängde ganska ofta på...
Ett tag bodde jag i England, i ett hus som jag delade med några andra. När tjejen som bodde på nedre våningen (i det som egentligen var avsett att vara vardagsrum) hade sin pojkvän hos sig framgick det med all önskvärd tydlighet vad de höll på med
Tyvärr (?) talade de kinesiska med varandra, så jag förstod inte vad de sade, men stönandet gick inte missförstå. Också vid dessa tillfällen brukade jag onanera "tillsammans" med dem.
Nu bor jag i en väl ljudisolerad lägenhet utan högljudda grannar. Endast någon gång har jag hört älskogsljud, men då har de gått genom ventilationssystemet och jag har inte kunnat bedöma vilka som var de lyckliga. Det har dock inte hindrat mig från att ta saken i egna händer...