När insåg ni att ni var intresserade av wet?

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är nyfiken på att höra era historier om när ni insåg att ni gillar wet, en specifik händelse som utlöste det eller hur det hela började?

Jag kan börja, för egen del så var det när en tjej fick en fontänorgasm i mitt ansikte och jag såg all vätska spruta från hennes fitta. Jag tyckte det va sexigt att se så mycket vätska komma ur henne. En annan händelse som också födde mitt intresse var att en kompis storasyster som jag alltid tyckt varit snygg en gång på en fest utomhus satte sig och kissade framför mig och lät mig kolla på. Jag stod och kissade vid en buske och sen kom hon och satte sig på huk bredvid mig, drog ner trosorna, lyfte kjolen och jag såg rakt in i hennes fitta och hur kisset forsade ur henne. Hon sa bara till mig ”äh detta är väl inget du inte har sett innan du behöver inte kolla bort”. Sen drog hon upp trosorna, reste sig och gick. Kvar stod jag kåt av synen jag sett.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som liten, så tyckte jag det var skönt och lite roligt att kissa på sig. Kissa utomhus har jag alltid gjort och även gillat lite mera än inne.
Någonstans mellan 10-12, så var det ofta jag sprang ut och kissade eller blev stånden och kissa i byxorna(kjol var ju lättare ;) )
I samband med detta, så började jag också bli kåt på riktigt och kände det var skönt o kissa när jag var kåt.
Inte alls ovanligt jag kissad i sömnen, även om det var blött o kallt efter en stund. Så var det ändå upphetsande.
Efter det, så märkte jag ofta hur kåt jag blev när jag kissade.
Sen var det sexigt att se både mamma o pappa kissa.
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Som liten, så tyckte jag det var skönt och lite roligt att kissa på sig. Kissa utomhus har jag alltid gjort och även gillat lite mera än inne.
Någonstans mellan 10-12, så var det ofta jag sprang ut och kissade eller blev stånden och kissa i byxorna(kjol var ju lättare ;) )
I samband med detta, så började jag också bli kåt på riktigt och kände det var skönt o kissa när jag var kåt.
Inte alls ovanligt jag kissad i sömnen, även om det var blött o kallt efter en stund. Så var det ändå upphetsande.
Efter det, så märkte jag ofta hur kåt jag blev när jag kissade.
Sen var det sexigt att se både mamma o pappa kissa.

Ja jag kan verkligen hålla med dig om att kissa utomhus, det är en otroligt skön känsla! Jag har med på sistone blivit lite kåt av att kissa och runkar gärna upp till ett stånd innan jag ska kissa, så himla mycket skönare då tack för att du delade med dig, alltid kul att höra andras tankar och minnen
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Sedan liten. Kissade hellre på "fel" plats än använde toaletten. Sedan i tonåren när jag gick över gården en kväll. Kom en full tjej ut ur en trappuppgång och satte sig precis utanför och kissade. Kunde inte slita blicken från henne. Sedan kom Internet med wet sidor och på den vägen är det.
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Sedan liten. Kissade hellre på "fel" plats än använde toaletten. Sedan i tonåren när jag gick över gården en kväll. Kom en full tjej ut ur en trappuppgång och satte sig precis utanför och kissade. Kunde inte slita blicken från henne. Sedan kom Internet med wet sidor och på den vägen är det.
Ja det är något särskilt upphetsande med att se en tjej sitta och kissa så förstår vad du menar med att inte kunna slita blicken ifrån det!
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Var väl 16-17 och började kissa i duschen eller badkaret mest för att det var möjligt och upptäckte att jag gillade det. Ibland duschade jag bara för att få kissa och rikta strålen på mig. Stående, sittande eller liggandes kissade jag på min kropp. Ibland riktade jag strålen mot munnen. Det kändes både förbjudet och upphetsande på samma gång och gav mersmak. Har sedan dess provat att kissa på alla möjliga ställen och även kissat ner mig med vilje i ganska publika miljöer. Känslan att kunna bli påkommen är upphetsande. Kombinationen wet, onani, anal och public (nåja, typ skog, eller längst in i en park) är grymt upphetsande och något som jag försöker få till så ofta det går.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
För femton år sedan hade jag en kort sexuell relation med en arbetskollega som gillade sex i alla former. Vid ett tillfälle när jag slickade henne så sa hon plötsligt att hon var kissnödig. Hon gick iväg tveksamt på toa och kissade och kom tillbaka utan att ha torkat sig. Jag tyckte situationen var lite märklig men har fattat senare att hon ville nog kissa när vi hade sex.
Relationen tog slut strax efter och det är synd att man är så trög ibland. Men jag tänker ofta på tillfället när jag onanerar och då kissar hon massor i min mun och det smakar underbart.
Det är efter det tillfället som jag insåg att jag gillar wet.
 

Nudist24

Välbekant medlem
När jag och min bästa väninna lekte doktor när vi var 10 - 12 år så ingick det att ta urinprov. Det var nog då som jag började få sexuella tankar runt att kissa. Som det är för tjejer så var det inte så lätt att sikta på den burk vi använde, så en hel del kiss hamnade på händerna som höll burken. Jag minns hur spännande jag tyckte det var när min väninna kissade på mina händer och underarmar.
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
För ca 20 år sedan. Min man ville att jag skulle kissa samtidigt som han låg under mig och slickade. Jag var väldigt tveksam men när vi väl provade så upptäckte jag att de var fantastiskt skönt och upphetsande. Vi har därefter det som ett ofta återkommande inslag och vi har vidareutvecklat det till många olika varianter.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
För ca 20 år sedan. Min man ville att jag skulle kissa samtidigt som han låg under mig och slickade. Jag var väldigt tveksam men när vi väl provade så upptäckte jag att de var fantastiskt skönt och upphetsande. Vi har därefter det som ett ofta återkommande inslag och vi har vidareutvecklat det till många olika varianter.
Underbart när ens partner vågar testa något som inte är ens egen sak. Ofta kan man vara rädd att presentera sådant för ens partner då man inte är säker på reaktionen.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag och min bästa väninna lekte doktor när vi var 10 - 12 år så ingick det att ta urinprov. Det var nog då som jag började få sexuella tankar runt att kissa. Som det är för tjejer så var det inte så lätt att sikta på den burk vi använde, så en hel del kiss hamnade på händerna som höll burken. Jag minns hur spännande jag tyckte det var när min väninna kissade på mina händer och underarmar.
Mmm så underbart att läsa
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången jag testade var jag ca 10, familjen hade varit i Danmark och på väg från båten på den tiden. Det spöregnade och jag var jätte kissig. Tänkte jag var redan blöt så ingen skulle märka att jag kisade i byxorna. Men när jag kissade kändes det underbart skönt fick hård snopp. Sen några dagar senare testade jag igen när jag var ensam hemma. Kissade i byxorna var lika skönt denna gången. Sen testade jag lillasysters blöjor. Sen den dagen när jag kissade på mig har jag älskar wet i alla former. Har även kissat över mig i badkaret så fått över hela mig och munen och drukigt mitt kiss.
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Skulle tro det började för ca år sedan. När min dåvarande tjej ibland behövde kissa mitt i sexet, när jag sen skickade henne så kände jag smaken och hur det då var lite porrigt och sexigt.
Sen brukade vi ofta kissa i duschen, när vi duschade tillsammans.
Sen tog det många år innan jag tog steget vidare, det var med ny tjej som fick en flod av fontänorgasm. Tyckte detta var så härligt och vill bara slicka och vara under henne när hon fick det.
Därifrån så växte det mer o mer.
Så nu är gärna wet ett vanligt inslag i sexet, både när jag är själv eller med en tjej.
Gillar att det kan vara en del vardag och förspel.
Älskar när tjejen håller kuken när jag kissar eller att jag hjälper henne på olika sett när hon kissar.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Som liten, så tyckte jag det var skönt och lite roligt att kissa på sig. Kissa utomhus har jag alltid gjort och även gillat lite mera än inne.
Någonstans mellan 10-12, så var det ofta jag sprang ut och kissade eller blev stånden och kissa i byxorna(kjol var ju lättare ;) )
I samband med detta, så började jag också bli kåt på riktigt och kände det var skönt o kissa när jag var kåt.
Inte alls ovanligt jag kissad i sömnen, även om det var blött o kallt efter en stund. Så var det ändå upphetsande.
Efter det, så märkte jag ofta hur kåt jag blev när jag kissade.
Sen var det sexigt att se både mamma o pappa kissa.
Mmm fantastiskt att läsa. Blir hård och vill kissa på sig.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
För ca 20 år sedan. Min man ville att jag skulle kissa samtidigt som han låg under mig och slickade. Jag var väldigt tveksam men när vi väl provade så upptäckte jag att de var fantastiskt skönt och upphetsande. Vi har därefter det som ett ofta återkommande inslag och vi har vidareutvecklat det till många olika varianter.
Jag skulle så villa föreslå det för min fru också men är rädd för hur hon skulle reagera.... :sneaky:
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
För drygt 30 år sedan när jag och min nuvarande fru varit gifta i några månader frågade hon om jag inte kunde kissa på henne när hon låg i badkaret. Jag tyckte det var lite udda först men jag ställde mig bredvid badkaret och kissade över hennes bröst, mage och fitta. När hon tydligt visade att det gjorde henne extremt upphetsad ville jag också testa. Känslan när hennes urin träffade min kropp var fantastisk. Sedan dess är jag fast. Helt underbart. En i raden av de kinks som min fru har och som jag helhjärtat har tagit till mig.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
För drygt 30 år sedan när jag och min nuvarande fru varit gifta i några månader frågade hon om jag inte kunde kissa på henne när hon låg i badkaret. Jag tyckte det var lite udda först men jag ställde mig bredvid badkaret och kissade över hennes bröst, mage och fitta. När hon tydligt visade att det gjorde henne extremt upphetsad ville jag också testa. Känslan när hennes urin träffade min kropp var fantastisk. Sedan dess är jag fast. Helt underbart. En i raden av de kinks som min fru har och som jag helhjärtat har tagit till mig.
Underbart med folk som möter sin partners kinks och inte reagerar negativt.
 
Toppen