Sånt är så obeskrivligt hett. Ett av mina favoritminnen som jag fortfarande onanerar till regelbundet är när jag hade umgåtts en hel dag med en tjejkompis som jag ibland låg med. Just den gången var vi i en period där vi hade bestämt att vi inte skulle ligga, men lik förbannat flirtade vi och petade på varandra hela tiden. Vid dagen slut låg vi i hennes soffa och tittade på tv medan jag högst medvetet retades med att smeka henne på alla känsliga ställen utom just dem man inte får röra när man inte ska ligga.
Till slut blev stämningen så kåt och outhärdlig att någon av oss, jag minns inte vem, bestämde att "jag ska nog gå nu". Så jag gick ned i hallen och började dra på mig skorna medan hon gick in till sitt sovrum.
När jag precis hade fått på mig jackan och stod med ryggen mot resten av lägenheten kom hon farande ut från sitt sovrum, tog tag och vände mig om, tryckte upp mig med ryggen mot väggen, kysste mig djupt, hårt och hungrigt och släpade mig tillbaka till sitt sovrum. Där klättrade hon upp på sängen och närmast beordrade mig, med den kåtaste röst jag hört, att "ta mig bakifrån".
Jag har nog aldrig knullat nån så hårt, entusiastiskt och snabbt som jag knullade henne då. Jag blir fortfarande kåt av att tänka på detta, säkert femton år senare.