Inser ju nu att jag uttryckte mig väldigt fel. Det finns ju inga ”fel tjejer”, det var inte så jag menade. Ber om ursäkt för det! Till alla läsare! Det finns inte rätt och fel, bara olika smak!Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge
Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
Hon vet nog om den, men det är naturligtvis förknippat med en massa skuld och skam.. Hon har vid något tillfälle uttryckt ungefär det som du säger, men jag uppfattade det som att det inte var riktigt ärligt menat utan snarare..jag vet inte... att hon sa det som hon kände att hon borde säga och inte vad hon egentligen känner..Tolkade dig helt fel uppenbarligen!
Vet din fru om din längtan?
Jag frågar eftersom OM jag hade levt i ett förhållande och var sjuk på ett sätt som gjorde att jag inte kunde/ville ha sex så hade jag garanterat unnat min partner att få sin längtan tillfredsställd på annat håll ...
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu
Så knulla mig nu ...
jag vill känna dina läppar mot minaJag vill känna dig i mig!
Så knulla mig nu ...
Andnödjag vill känna dina läppar mot mina
jag vill undersöka varenda liten del av din kropp
jag vill använda mina läppar tunga fingrar för ta hand om din grotta, känna väggarna pulsera
jag vill känna, höra och se dig njuta
jag vill känna min kuk komma in i dig
Ingen förutom din fru kan ju veta vad hon egentligen känner - om du inte frågar henne?Hon vet nog om den, men det är naturligtvis förknippat med en massa skuld och skam.. Hon har vid något tillfälle uttryckt ungefär det som du säger, men jag uppfattade det som att det inte var riktigt ärligt menat utan snarare..jag vet inte... att hon sa det som hon kände att hon borde säga och inte vad hon egentligen känner..
Underbart ha en skön kväll!Andnöd
Tack och mina förhoppningar är stora så antingen blir det platt fall eller en resa till den sjunde himlenUnderbart ha en skön kväll!
Här har vi ett drygt trettioårigt..Ingen förutom din fru kan ju veta vad hon egentligen känner - om du inte frågar henne?
Min erfarenhet av ett drygt 20 år långt förhållande är att ärlighet är nyckeln ...
hur gick det dåTack och mina förhoppningar är stora så antingen blir det platt fall eller en resa till den sjunde himlen
Det blev platt fallhur gick det då
Aj då, Men stackare dig min onanera vän! Borde varit där och tagit hand om dig! Fick du en egen mys stund?Det blev platt fall
Ja, mer än gärnaJag vill känna dig i mig!
Så knulla mig nu ...
Ingen tvekan om budskapet där!Jag vill känna dig i mig!
Så knulla mig nu ...
Hade behövt någon som tog hand om mig men för stunden funkade det på egen handAj då, Men stackare dig min onanera vän! Borde varit där och tagit hand om dig! Fick du en egen mys stund?
Eller hurIngen tvekan om budskapet där!
Och när man får DEN kemin med någon så finns ingen behärskning, whatsoever.
Här slår du huvudet på spiken!Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge
Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
Hoppas det var en underbar stund!Hade behövt någon som tog hand om mig men för stunden funkade det på egen hand
Tack för både tips och omtankeHär slår du huvudet på spiken!
Min erfarenhet är att otroligt många kvinnor bär på en längtan efter sex i olika former på deras villkor, men inte kan uttrycka det så det blir tydligt vad de vill och hur de vill. Av någon konstig anledning låter de alltför ofta gamla konventioner om manligt och kvinnligt styra och slutar med att de går runt och är frustrerade.
Dessutom leder det till att de lever med män som är minst lika frustrerade.
Har förstått att det är svårt när man kommit in i ett etablerat förhållande att ändra på sina roller kring sex och hur det ska vara. Avviker man från det som tidigare varit normalt väcker det misstankar hos den andra. Det blir felsökande och effekten blir motsatt.
Hitta någon att leka och experimentera utan att det blir ett förhållande. När du sedan vet vad du vill och hur du reagerar på olika saker kan du gå vidare och gå in i relation igen. Det är ju så att en del fantasier man har visar sig vara bättre som fantasier än irl. Relationen måste inte vara med någon annan, det kan mycket väl vara den man experimenterat med.
För min del finns det inget sexigare än kvinnor som vågar lite, kvinnor som ställer krav och har begär.
Hoppas det var en underbar stund!
Hoppas det var en underbar stund!