Är väl väl bevandrad i dildoträsket, men har aldrig ens tänkt tanken på en som sprutar. Sperma i all ära, men det är väl en av de bra sakerna med onani, slippa kladdet?![]()
Haha jasså du gillar inte spunken.
Inget fel med den, men inte när jag onanerar. Då vill jag bara vända mig om och somna efter orgasmen, inte springa till toan och tvätta mig.![]()
Förstår, tänk på stackars killar som ligger där med kladd på hela magen. Och var det en riktigt fin session måste man tvätta håret också![]()
Jag avundas er inte kan jag säga. Tycker det är nog jobbigt att gå och tvätta min leksak. Hade jag varit en man hade jag alltid använt kondom när jag onanerar![]()
Jag avundas er inte kan jag säga. Tycker det är nog jobbigt att gå och tvätta min leksak. Hade jag varit en man hade jag alltid använt kondom när jag onanerar![]()
Använd en plastpåse! Bara återanvända senHaha lyxrunka. Nej det är ju ingen kul. Dessutom dyrt, 4 kådisar/dag
Använd en plastpåse! Bara återanvända sen![]()
Använder det också ganska ofta. Praktiskt att kunna släppa loss utan att behöva hålla koll på vart sprutet tar vägen.Eftersom jag gillar känslan av en tight kondom om kuken så använder jag det ofta när jag runkar, dels för att det blir mindre kladdigt och för att jag tycker det är skönare dubbel vinst så att säga!![]()
Sju kronor per påse med nya skatten, nej tackAnvänd en plastpåse! Bara återanvända sen![]()
Använder det också ganska ofta. Praktiskt att kunna släppa loss utan att behöva hålla koll på vart sprutet tar vägen.
Sju kronor per påse med nya skatten, nej tack![]()
dom återanvände väl kondomer för länge sedan tvättade och hände upp på tork !Men du får väl återanvända dem som en duktig svensk!![]()
dom återanvände väl kondomer för länge sedan tvättade och hände upp på tork !
tror inte det, fast vet inte. men tjocka var de om jag förstått det rätt !Fårtarmar va?