Någon i Stockholm med ställe?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

micky666

Gäst
Är så kåt på att få kolla porr och runka med någon, eller bara runka av mig medan du kollar. Kan tänka mig experimentera lite med. Du får gärna vara (mycket) äldre, jag är i 30-årsåldern.

Runtomkring Hägersten eller mitt i city vore grymt för att kunna ses ofta. Hör gärna av dig!
Jag e nyfiken....låter skönt

Runkis

Ny medlem
Ålder
48
Kön
Man
Är så kåt på att få kolla porr och runka med någon, eller bara runka av mig medan du kollar. Kan tänka mig experimentera lite med. Du får gärna vara (mycket) äldre, jag är i 30-årsåldern.

Runtomkring Hägersten eller mitt i city vore grymt för att kunna ses ofta. Hör gärna av dig!
Mmmm

GrovSthlm

Medlem
Kön
Man

Har inte lyckats få till detta ännu, skulle vara väldigt härligt! Är ledig nu fram till nyår från jobbet så har rätt mycket tid.

Skicka gärna ett PM om du har nåt förslag! Öppen för alla som vill skriva.

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, jag brukar gå på Manhattan porrbio när jag är kåt och vill runka och jag är alltid naken när jag är där!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen