Någon med guide till att suga av sig själv?

sejen

Ny medlem
Kön
Man
Har sett nån film med en snubbe som gör de,,nån som vet vart man kan hitta den?

Han har ryggen mot väggen och bena över huvudet, typ som en bakåtkullerbytta.

Goboy

Medlem
Kön
Man
Någon har beskrivit det i en annan tråd men det var inget att rekomendera. Ryggen kan ta rejält med skada.

el gardo

Medlem
Kön
Man
har man rörlig rygg så kan man suga av sig själv utan att den tar skada, och det är det som en del kan njuta av, men för oss andra krävs det nog mycket lång streching under lång tid för att lyckas. Jag skulle verkligen vilja kunna

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Var tidigare några som skrev att de kan. Har själv provat och faktisgt fått lite av förhuden i munnen. Men det tar som sagt på ryggen. Nån skrev att det tar lång tid utav träning för att lyckas och jag tror att det stämmer bra. Det är inget man gör över en kväll, så tålamodet är din bäste vän i det här fallet.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Tompa21

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille på 19 år som sedan jag var 13 år har kunnat suga min egen penis, jag började suga mig själv innan jag fick någon riktig utlösning och tyckte detta var så skönt.Jag brukar suga mig nästan varje gång när jag onanerar och gör detta oftast genom att ligga på rygg med benen upp efter väggen bakåt över huvudet, drar sedan ner rumpan med ena handen och håller i penisen med den andra för att styra den mot munnen, det är alltid bra om man varit ute och springit och stretchat före så man inte sträcker sig! Kan även nå penisen om jag sitter på sängkanten och böjer mig frammåt, detta är lite svårare
men bra om man vill suga sig när man tex sitter på toa, eller framför datorn!!!
Brukar ofta använda en penispump i ca 1 timme före jag skall sug mig själv, smörjer in kuken med barnolja och låter den växa i pumpen tills den är nästan lika tjock som en dricka-burk!
Tar alltid satsen i munnen eller ansiktet och brukar ofta videofilma mig själv för att titta på senare!

Maila gärna om ni vill ha bilder på mig!

Titta på www.solosuck.com för tips och lite demo filmer!

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Ciao
tack för tips Mycket upphetsande at kunna suga av sig själv. jag når bara till ollonspetsen men kan ta satsen o slicka på den. Måste träna mer!
Häftig länk -ståkuk direkt o massaor av runk.
Ja ja vill gärna ha bilder på dig! maila mig: trevlig_kis@hotmail.com

G

Guest

Gäst
Jag gjorde det några gånger i femtonårsåldern, hade snedtak i mitt pojkrum så jag låg på rygg och "klättrade" kuken närmare munnen tills jag nådde. Men mycket möda för något som är skönare om ens partner gör det tycker jag :).

-------------------------------------
Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!

sprutkuken2

Medlem
Kön
Man
Hej!
Du får gärna maila mig med bilder eller filmer, tuppen00x@hotmail.com eller adda mig på msn om du vill.
Originally posted by Tompa21

Jag är en kille på 19 år som sedan jag var 13 år har kunnat suga min egen penis, jag började suga mig själv innan jag fick någon riktig utlösning och tyckte detta var så skönt.Jag brukar suga mig nästan varje gång när jag onanerar och gör detta oftast genom att ligga på rygg med benen upp efter väggen bakåt över huvudet, drar sedan ner rumpan med ena handen och håller i penisen med den andra för att styra den mot munnen, det är alltid bra om man varit ute och springit och stretchat före så man inte sträcker sig! Kan även nå penisen om jag sitter på sängkanten och böjer mig frammåt, detta är lite svårare
men bra om man vill suga sig när man tex sitter på toa, eller framför datorn!!!
Brukar ofta använda en penispump i ca 1 timme före jag skall sug mig själv, smörjer in kuken med barnolja och låter den växa i pumpen tills den är nästan lika tjock som en dricka-burk!
Tar alltid satsen i munnen eller ansiktet och brukar ofta videofilma mig själv för att titta på senare!

Maila gärna om ni vill ha bilder på mig!

Titta på www.solosuck.com för tips och lite demo filmer!

runknizze

Medlem
Kön
Man
Hmmmm varför inte. Det borde jag ha lätt för att kunna göra. Jag har alltid haft lätt för att bli vig. Får stretcha och testa.

Toppen