maguno
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Underbart att pumpa upp kuken. Det spränger så gott i denAnvänd min kukpump nu , kuken är tjock och svullen älskar när den är svullen. Skönt att runka för andra.
Någon mer som använder kukpump? Vad tycker ni ?
Underbart att pumpa upp kuken. Det spränger så gott i denAnvänd min kukpump nu , kuken är tjock och svullen älskar när den är svullen. Skönt att runka för andra.
Pumpar varje dagPumpar kuken typ en gång i veckan... Så skönt att runka den svullna ballen sen...
Jag har en Kuk Pump då blir den 28 cm när man har pumpat upp den. Måste köpa en större modellAnvänd min kukpump nu , kuken är tjock och svullen älskar när den är svullen. Skönt att runka för andra.
Inga bieffekter pumpar när man är hemma om man är ledig så är det minst upp till 4 gånger om dagenAnvänd min kukpump nu , kuken är tjock och svullen älskar när den är svullen. Skönt att runka för andra.
Har en pump jag med. Brukar pumpa någon gång i veckan. Är grymt härligt. Bieffekten blir väll att den är svullen en stund efter pumpet. Men det försvinner ju. Så nä,jag kan inte se att det blir något av att pumpaInga bieffekter?