M
mrsoftdom
Gäst
Någon mer här som gillar att utöva Ageplay? Själv har jag en del erfarenhet med tidigare partners och älskar att spela rollen som "Pappa".
Min sambo är 12 år äldre än mig. Så ageplay kommer in naturligt i vårt sex liv. Pappa och dotter förstås. Men även rektor och elev och liknande. Fast just incestinslaget på pappa och dotter ger extra krydda.
Tanken på incest är kittlande.....Den naturliga åldersskillnaden kan jag tänka förstärker leken. Mina partners har varit jämnåriga och har främst varit pappa/dotter, men även storebror/lillasyster. Alltid incestbetonat
Visst är det. Ett scenario jag vill pröva är att som par, är att ha en en till kvinna med i leken och leka Mamma/Pappa/Dotter, det skulle vara otroligt porrigt.Tanken på incest är kittlande.....
Har några gången haft förmånen att få spela hel "familj". Två par blir mamma, pappa, son och dotter. Mycket stimulerande....Visst är det. Ett scenario jag vill pröva är att som par, är att ha en en till kvinna med i leken och leka Mamma/Pappa/Dotter, det skulle vara otroligt porrigt.
Det kan jag verkligen tänka mig, ordentligt snuskig och härlig "familj" det måste blivit.Har några gången haft förmånen att få spela hel "familj". Två par blir mamma, pappa, son och dotter. Mycket stimulerande....
Min kk hade jag inte när jag var 20år, hon är 19år äldre än mig. De äldre jag hade i tjugoårs åldern var inte mer än 55år. Nu låter det jag haft många det stämmer inte. Har även haft ett långt förhållande med en kvinna i min egen ålder.
Blir det liksom automatiskt age play och att du går igång på åldersskillnaden bara av att han är äldre, eller måste ni typ rollspela eller köra sexsnack som fokuserar på det också?
Jodå, mycket som närmar sig och spelar på det förbjudna tänder.Någon mer här som gillar att utöva Ageplay? Själv har jag en del erfarenhet med tidigare partners och älskar att spela rollen som "Pappa".
Jodå, mycket som närmar sig och spelar på det förbjudna tänder.