Om det är en kontaktannons ska du lägga den i "kontakter"!Någon som testat cuckold? Skulle verkligen vilja se min sexiga fru bli knullad
Helst av en större kuk
Är hon med på det?Någon som testat cuckold? Skulle verkligen vilja se min sexiga fru bli knullad
Helst av en större kuk
Det får du gärna berätta mera omHar bara sett på video hur frun blir knullad av andra.
En underbart härlig historia. Det skulle man vilja vara med om med sin fruJag och min fru lärde känna en kille från Holland när vi var på Kanarieöarna. Snygg, vältrimmad och trevlig. Min fru var hemskt förtjust i honom och jag gillade verkligen hur hon flörtade öppet med honom framför mig.
En kväll när vi alla tre skulle ut på barrunda fick jag ställa in pga huvudvärk. Propsade på att dom skulle gå ut bara dom.
Framåt halv två rumlade dom in på hotellrummet. Lite småfulla, men ändå roliga. Vi hamnade på balkongen för ett glas vi, och min fru smekte honom på låret. Pussade på honom. Hon tittade på mig och jag nickade.
Hennes hand rörde sig mot hans skrev och jag såg hur svullen han var. Så drar hon ner hans shorts och blottar en riktig bamsekuk (själv har jag ganska liten). Så upphetsande att se när hon sög honom stenhård.
Dom hamnade i säng och när hon sjönk ner på hans jättekuk höll jag på att dö av kåthet. Ett långt knull där hon kom flera gånger följde. Att se honom spruta över min fru var så underbart.
Dagen efter skämdes och grät hon, och det är än så länge enda gången vi gjort ngt sånt här. Hon erkänner att det var underbart skönt och upphetsande, men har svårt att prata om att göra om det.
Du är en fantastisk kvinnaOm man tvekar inför förnedringen som är kopplat till cuckold kan man prova Stag and Vixen. Är som cuckold fast utan förnedringen. I ett sådant förhållande knullar kvinnan med andra män, inte för att förnedra mannen, utan för att göra honom stolt.
Jag skulle aldrig vilja vara nedsättande mot min man men att låta andra knulla mig för att han ska få visa upp vilken bra älskarinna jag är och visa upp min nakna kropp som han är stolt över. Det är en helt annan sak.
Var videos från tidigare förhållanden eller samtidigt som ni var tillsammans?Har bara sett på video hur frun blir knullad av andra.
Oj, då hade jag blivit avundsjuk!Tände mig oerhört när hon kommenterade att hans kuk var så mycket större än min.