Mmm, så sugen jag blev. Vad det skulle vara skönt att jobba på samma ställe som du, blev skönt hård av att fantisera om det i alla fall. Jag under ditt bord mellan dina ben...Blivit härligt slickad på jobbet en gång...
Var nog 2 år sedan, men grymt härligt....
då är vi två om detMmm, så sugen jag blev. Vad det skulle vara skönt att jobba på samma ställe som du, blev skönt hård av att fantisera om det i alla fall. Jag under ditt bord mellan dina ben...Blivit härligt slickad på jobbet en gång...
Blivit härligt slickad på jobbet en gång...
Hänt en gång, jobbar ju i en bokhandel så lägena är väl inte optimala. Men en gång blev jag så sjukt kåt out of the blue. Tror det var pga ägglossning eller så var det bara en sån dag. Oftast kan jag bara fokusera på annat så kan jag trycks bort känslan, men det gick bara inte den dagen. Försökte fixa med några beställningar på datorn men kunde bara inte koncentrera mig. Jag var ensam i butiken så jag stängde dörren, låste och satte dit skylten "Tillbaka snart". Satte mig på golvet bakom kassan och gned mig själv till en skön orgasm genom strumpbyxorna. Kan inte tagit mer än 1 min. Var så sjukt kåt!
Hänt en gång, jobbar ju i en bokhandel så lägena är väl inte optimala. Men en gång blev jag så sjukt kåt out of the blue. Tror det var pga ägglossning eller så var det bara en sån dag. Oftast kan jag bara fokusera på annat så kan jag trycks bort känslan, men det gick bara inte den dagen. Försökte fixa med några beställningar på datorn men kunde bara inte koncentrera mig. Jag var ensam i butiken så jag stängde dörren, låste och satte dit skylten "Tillbaka snart". Satte mig på golvet bakom kassan och gned mig själv till en skön orgasm genom strumpbyxorna. Kan inte tagit mer än 1 min. Var så sjukt kåt!
Texten på skylten skulle varit "KOMMER snart"...
Smidigt att fixa en snabbis för tjejer. Hade inte funkat lika bra att sitta bakom disken och runka själv genom byxorna.