N
nyfiken20
Gäst
Eller är det enklast o runka mindre ?
Nu har jag testat Cum Plus-tabletter. Visserligen bara några dagar, men har inte märkt någon förbättring. Snarare en försämring. Ska nog återgå till Maca-pulvret och ser vad det gör efter ett par veckor. Tänkte även testa "The Huge Load Formula" som rekommenderas på dnacannon.com. Har beställt hem alla ingredienser som ingår i det "hemliga" receptet, utom malda svartmyror. Någon gräns finns det, och den går vid att äta malda insekter.
Kommer återkomma lite här då och då och hålla er uppdaterade om hur det går, om någon är intresserad...
Det är hemligt. Hittade pdf:en på en torrentsite, leta och du kommer hitta . Vet inte vad som kan hända rättsligt om man lämnar ut ett recept här i forumet. Bryter kanske även mot reglerna? Grunden är kokosvatten, alternativt ett speciellt örtte, maca och vegetariskt proteinpulver. Sedan tillkommer även ett par malda olika svampar (ej knark!) och lite annat som man kan hitta på ICA typ. Har läst på forum om de som testat just detta receptet, och verkar ha funkat för de flesta. Ger det inte mer sperma så får man åtminstone i sig massa nyttigheter . Win-win!Intressant!
Vad innehåller "The Huge Load Formula" (förutom myror? )
Själv tror jag det enklaste sättet att få kraftfullare och större sprut är att inte spruta varje gång man får orgasm, och hålla inne första sprutet och "släppa" på andra.
Givetvis!Har du testat? Jag tänker inte ge upp hoppet förrän jag testat The Huge Formula under ett par veckor .