tråkigt eller var det tur ?Ja, på landet, men ingen utomstående såg.
Hade du haft något emot om någon smygtitta?Ja, på landet, men ingen utomstående såg.
Blev de något onanerande när du låg där o sola?Ja, på landet, men ingen utomstående såg.
Hade inte gjort något om nån smygtitta, nej jag onanerade inte.Blev de något onanerande när du låg där o sola?
Tänk o få se en filmsnutt...Alltid om vi är hemma eller i stugan, gärna helt nakna. Även ute på någon ö på sommaren, då filmar och fotar vi
jag skulle gärna krypa in under handduken. å slicka din varma fittaAlltid toppless om det inte är för mycket barn-familjer på stranden. Vill inte hamna i bråk med stingslig mamma *skrattar* ... men jag gillar att låta dem vara fria, det är skönt och snyggt när man är helt brun utan ränder.
Ja jag har smekt mig på stranden några gånger i smyg, suttit med handduk över benen som om jag fryser och lekt lite. Älskar blickarna från männen på mina nakna bröst när jag gör det, men ingen orgasm bara lite lek...
Alltid toppless om det inte är för mycket barn-familjer på stranden. Vill inte hamna i bråk med stingslig mamma *skrattar* ... men jag gillar att låta dem vara fria, det är skönt och snyggt när man är helt brun utan ränder.
Ja jag har smekt mig på stranden några gånger i smyg, suttit med handduk över benen som om jag fryser och lekt lite. Älskar blickarna från männen på mina nakna bröst när jag gör det, men ingen orgasm bara lite lek...