Nån annan som känner som jag???

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Tycker om underkläder, spenderar massor med pengar på att ha fina märkes underkläder. MEN Skulle vara lättare att vara tjej, dom har så massor att välja på fina spets odyl. Är jag den enda som märkt detta eller finns det andra?? Är det för tjejer svårt att välja när det finns så massor att välja på?

G

Guest

Gäst
Håller nog med fast om man nu gillar boxers (i do) så finns ju måssa olika att välja på.

Naken runkare

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag är galen i string kalsingar det är enda som jag använder och jag gillar när folk ser att jag string på mig:D

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
Självklart är det roligt med snygga kallingar, gärna dom som frugan går igång på och fortare än kvickt drar ner (så länge ville hon se på dom) ;)

Visst vore det roligare om det fanns ett lite större utbud för oss män, jag tror absolut att vi är lika köpglada som kvinnor om vi väl får chansen.
Jag har ungefär 30 st kallingar i lådan och hoppas att dom slits snabbare än dom gör för jag vill ha nya men är kanske lite väl snål...förlåt, Ekonomisk ;)...för att bara ha dom några gånger och sen köpa nya. Jag har flera av märket Wolsey som jag haft i 8 år eller nåt och jag lovar, det syns knappt att dom är använda. Dom kostade förvisso en hacka men jag börjar bli trött på att dom håller sig fräscha så länge :D

Ett tips är att leta lite när man är på resande fot (av flera anledningar, ni förstår längre ner i texten). I höstas på Mallorca hittade jag skitsnygga kallingar och det måste den unga kvinnliga expediten (snygg var hon också) också ha tyckt för hon var väldigt mån om att jag skulle prova dom och sen se dom på så att dom satt bra :oops: Jag har aldrig fått lika bra och "nära" service som den gången, synd bara att hustrun var med...nej fy skäms så får man inte tänka...eller var det det man endast fick ;)

Toppen