jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Var nog runt 11, en kompis lärde mig att det var skönt att runka sen gjorde vi det tillsammans ett par ggr till filmer som visades på tv1000 vid 00 tiden
Tv1000 och Filmnet kl 00:00 var grejor det!
Var nog runt 11, en kompis lärde mig att det var skönt att runka sen gjorde vi det tillsammans ett par ggr till filmer som visades på tv1000 vid 00 tiden
Det där känner man igen. Var väl ett-två år äldre då man själv började sin "onani-karriär"Ja man var nog 9-10 år och jag kom ihåg att man klättrade i träd o lyxstolpar när man kände en skön känsla
i kuken,kom ingen sperma men skönt var det mmm..sen fortsatte man pilla på snoppen.
Jag var 10 år och hittade en porrtidning som mina föräldrar hade. Runkade några gånger innan jag fick orgasm (inget sprut dock). Det var först då jag fastnade för det och runkade flera gånger varje dag.
Det var härliga tider när man började onanera.Köper fortfarande tidningarJag började onanera när jag var 8-9 år. Precis som @Msextifem var jag med några äldre killar och läste porrtidningar i en källare.
Som ja skrev tidigare så började man runka på riktigt i 10-11års åldern. Vi var tre kompisar som ofta brukade runka ihop till våra erövrade porrtidningar. Det ena lädde till det andra, vi delade med av oss våra första satser. Vi gav varandra våra första avsugningar. Tilläggas att vi tre lekte med varandra tills vi skulle börja 9:an. Polare med benefits
Härligt, bara de inte blir kladdiga. För det blev våra tidningar..Ligger nu och tittar I en tidning