Emmy
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
Nä varför sluta?Började runka när jag var 13 år
Och har inga planer att sluta med det
Nä varför sluta?Började runka när jag var 13 år
Ja, jag vet att jag också hade "problem" med förhuden. Dock var det långt innan jag hade ett sexuellt intresse. Jag kunde inte dra tillbaka förhuden överhuvudtaget.Känner igen det du skriver från min uppväxt. Skillnaden bara att jag hade inte tillgång till filmer på dator. En kompis, två år äldre, och jag hittade porrtidningar i vägdiken som vi tog med till en öde lada och gömde oss i och bläddrade nogsamt igenom från pärm till pärm. Jag var 11-12 år men vi runkade tyvärr aldrig tillsammans. Men han berättade för mig hur man gör och att man ska dra tillbaka förhuden bakom ollonet. Det hade jag ju sett på bilderna så där började ett frenetiskt arbete hemma under täcket med att få förhuden så töjsam att den gick att dra bakom ollonkanten. Första gången jag klarade det så fastnade den där. Min lilla kuk var ju hård som en spik och jag blev skiträdd av att inte kunna få tillbaka förhuden och livrädd för att gå till mamma och berätta vad som hänt. Men kuken slaknade efter en stund och problemet löste sig. Sen kan man undra hur många tusentals gånger förhuden har dragits fram o tillbaka över ollonet.... oräkneligt!
Jag köpte min första dator 1995, tror jag det var och internet kopplades upp med ett telefonmodem. Men då var jag nästan 40 år.Ja, jag vet att jag också hade "problem" med förhuden. Dock var det långt innan jag hade ett sexuellt intresse. Jag kunde inte dra tillbaka förhuden överhuvudtaget.
Men det låter som om vi hade en väldigt snarlik uppväxt bortsett från att jag hade tillgång till internets underbara värld. För det tackar jag min far som var i IT branschen redan på -80 talet. Det gjorde att han hade intresset av att skaffa internet redan före millennieskiftet .
Kan dock inte låta bli att undra hur livet och ens syn på sex och samlevnad hade format sig om man hade fått växa upp helt utan tro på någon religion.
vill gärna höra detaljer10 år jag och min kusin
Nej det vill man ju inte sluta med.Började runka när jag var 13 år
Ja, första typ orgasm jag kommer ihåg var när jag på gymnastiktimmen klättrade uppför ett rep, halvvägs upp kände jag otrolig skönt i underlivet. Hängde där och tittade ner på de andra i klassen. Tog mig ner och var säkert illröd i ansiktet. Var c:a 10 år. Efter det klättrade jag i många lyktstolparJa man var nog 9-10 år och jag kom ihåg att man klättrade i träd o lyxstolpar när man kände en skön känsla
i kuken,kom ingen sperma men skönt var det mmm..sen fortsatte man pilla på snoppen.
Jag började när jag var 11Eftersom ämnet finns under "kvinnlig onani" och många herrar har svårt att inte skriva där så öppnar jag en liknande tråd till alla
Själv började jag runt 11-12 år