Originally posted by Doc H
Kom igen Kuken! ryk upp dig!
Nån finns där ute till dig!
Kanske du inte sök tillräckligt?
Vadå "sökt"? Jag är inte en som tror på "den rätta" direkt. Jag tror att det finns hur många rätta som helst. Men eftersom jag inte kan konsten att ragga, och till på köpet är en fegis så går det inte.
Och att det skulle vara attraktivt att vara sig själv... Yeah right. Det är ju det jag ÄR, och det är just DÄRFÖR det inte funkar! Jag klarar inte av att spela teater som alla andra. För det är ju det det handlar om. Att "orra sig", som alla andra djur. Att visa att man duger. Det finns inget djup i det.
Djur har i ryggraden hur de ska bete sig för att få para sig. Det verkar människan också ha, men inte jag. Jag känner mig bara som en stor jävla idiot så fort jag försöker nåt, eftersom jag inte är mig själv då. "Mig själv" är nämligen inte programmerad att ens försöka. Den funktionen är bara ett enda stort ERROR.
Kvinnor har ju oftast inte detta problem, för hur blyga de än är så kommer det ändå finnas tusentals killar som stöter på dem under deras liv (hoppas ingen kvinna tar illa upp, för det finns givetvis också kvinnor med samma problem, men det lär inte vara lika vanligt). Så inte för män. Män måste ta initiativ, och det går ju inte om man inte vet hur man ska bära sig åt. Och hur tar man reda på det? Det finns inte precis en "livets manual".
Om det inte vore för att man vart mobbad när man var yngre så skulle man väl precis som alla andra lärt sig genom att försöka, misslyckas och försöka igen. Men nu är det för sent! Vem vill ha en idiot som inte ens nånsin har vågat fråga chans på nån i mellanstadiet, trots att han nu för länge sedan passerat "bäst före-datum"?
Jag har inget att komma med. Jag är en nolla i konkurrensen. Jag har ingen erfarenhet, och vem väljer en nolla när det finns så många andra?
Jag blev utstött, och det är naturens sätt att göra sig av med svaga individer. Det är väl kanske helt enkelt meningen att jag inte ska ha nån avkomma?
Jag skulle lätt välja att vara rullstolsbunden med inga armar och inga ben i utbyte mot lycklig kärlek. Nån sån har jag aldrig upplevt. Jag önskar att folk kunde tänka på att såna som vi också finns, när de klagar över att de "inte fått knulla på två veckor". Vilka problem...