duschrunkarN
Ny medlem
- Kön
- Man
Någon annan än jag som gillar att gå runt spritt språngande naken i hemmet å i trädgården när det inte är någon annan hemma, blir så k*t av det
Härlig historia där, synd att de inte blev något av det.Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
Härlig historia där, synd att de inte blev något av det.Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
Onanera mera!
Onanera mera!
Jo jag hade gärna velat ha mera, fast jag glömde skriva att hon var cirka 15 år yngre än jag. Lovlig var hon väl men inte mer än nätt och jämt. Det som förvånade mig var att hon måste ha bort hemma hos föräldrarna men hon gick väl naken när de inte var hemma.
Jag håller med om att man skall onanera mera. Det kan aldrig bli för mycket av det. Det lär ju dessutom vara nyttigt trots att det är så förbannat skönt. Skall för övrigt snart lägga mig och runka riktigt länge innan jag somnar. Har byggt upp mig genom att gå omkring naken de senaste tre timmarna - med persiennerna fördragna för säkerhets skull. Kuken visar jag bara i min avatar för Onaneras fluktare.
Med stenhård kuk rinnande av försats!Det är underbart att vara naken och kåt.