NAAAAKET!

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
Så fort föräldrarna ryker gör kläderna det med! Enda problemet är att jag blir så upphetsad av att gå naken med slak kuk att den inte håller sig slak särskillt länge.

Tulo234

Medlem
Kön
Man
Jag brukar paddla ut för mig själv till en ö där jag är ensam, tar av mig naken och känner hur kuken ställer sig upp av ren upphetsning. Det är svårt att låta bli att runka och det blir oftast både två och tre spermasprut under en dag...

Den extra krydda när upphetsningen av att det kanske kan komma någon likasinnad, så att man kan runka tillsammans, eller varför inte ett par...

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar paddla ut för mig själv till en ö där jag är ensam, tar av mig naken och känner hur kuken ställer sig upp av ren upphetsning. Det är svårt att låta bli att runka och det blir oftast både två och tre spermasprut under en dag...

Den extra krydda när upphetsningen av att det kanske kan komma någon likasinnad, så att man kan runka tillsammans, eller varför inte ett par...

Låter skönt.
Vore häftigt om ngn dök upp och tänkte samma sak, som du säger..:)

parus

Ny medlem
Kön
Man

Det lät härligt att vara naken i naturen, kanske något man borde pröva på :)

D

Deleted member 51940

Gäst

Det lät härligt att vara naken i naturen, kanske något man borde pröva på :)

det var ju nåt man gjorde ibland i tonåren. Var ute och tältade själv vid någon sjö på sommaren, badade naken och runkade ute i friska luften. Härligt var det..

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte låta bli. Åkte ut på en skogsväg för ett par dagar sedan. Gick ur bilen och drog av alla kläderna. Gick runt ett tag fullt synlig från vägen, där det gick förbi bilar med jämna mellanrum. Helskönt att riskera bli upptäckt.
Härligt har kört bil naken ibland och precis som du stannat och gått ut . Har blivit upptäckt ett par gånger av andra bilar pirrat skönt i magen

Toppen