Du är välkommenSkönt! Skulle vilja sitta bredvid
Ja. Härligt att köra med kuken frammeTycker det är spännande att köra bil naken eller lite avklädd när det mörknat ute. Vore trevligt att komma i kontakt med andra som också blir kåta av det, kanske kan vi utbyta erfarenheter och även träffas.
Diskuterar gärna här i tråden eller via PM.
Mycket trevlig sysselsättning.Varje dag i bilen som kuken kommer fram och runkas hård.. gärna tittandes på förbipasserande som kanske ser in… har fått många härliga sprut genom åren.
Är det mörkt ute så kör jag gärna naken och runkar. Stannar till på lämplig plats och runkar ut en sats i kvällsluftenKlart man kört med öppen gylf med bultande ståkuk. Slutar oftast med att man hittar någon avsides vägtoalett där man får runka klart och spruta ner lite.
Vägtoalett? Brukar inte lukta så bra där. Jag hittar hellre en avsides parkeringsplats och går uti skogen. Är det dåligt väder får det bli i bilen, ingen som ser när dom far förbi ändå.Klart man kört med öppen gylf med bultande ståkuk. Slutar oftast med att man hittar någon avsides vägtoalett där man får runka klart och spruta ner lite.
Håller med. Rastplatstoaletter hoppar jag över. Går oftast ut en bit i skogenVägtoalett? Brukar inte lukta så bra där. Jag hittar hellre en avsides parkeringsplats och går uti skogen. Är det dåligt väder får det bli i bilen, ingen som ser när dom far förbi ändå.
Klart man kört med öppen gylf med bultande ståkuk. Slutar oftast med att man hittar någon avsides vägtoalett där man får runka klart och spruta ner lite.