Tvillingar på 17 och 19 år.Detta med mormor var ju med min flickvän jag hade efter den som jag förlorade min oskuld till. Hennes mamma såg jag naken i bastun men hon var diskret och skrevade inte på benen så en svart hårig triangel var allt jag såg. Men med tre nakna kvinnor i över tonåren tvillingar på 17 och 19år min flickvän, mormor gjorde att jag fick ett kraftigt stånd. Tvillingarna var inte så vanna så att de tittade intresserad upptäckte jag.
Man får läsa några ggr för att förstå. Jag tolkar det som tre kvinnor i övre tonåren. Tvillingar på 17 år, den tredje på 19 år. Och sedan hans flickvän och sen mormor. Så det var nog rätt som han skrev ändå.Tvillingar på 17 och 19 år.
Det måste va tidernas mest utdragna förlossning.
Ja eller hurJäklar vad du har upplevt mycket Amadeus!
Ha du testat att ha sex ihop med en man? Jag är själv 70+ men fortfarande mycket kåt. Betraktade mig som straight ända tills äldre dar. Blev svårare att få kontakt med kvinnor men upptäckte att det finns många kåta äldre män. Och som man säger "I mörkret är alla katter grå". Handen som runkar en, munnen som suger en eller rumpan som man knullar är ju trots allt väldigt lika. Många hämningar släpper. Betraktar mig inte som gay men en man vet vad en man vill ha.Finns mycket kvar att uppleva men har inte kraften och orken längre. En anledning kan vara att jag aldrig varit sambo eller gift, klart jag varit tillsammans med kvinnor men har väl inte hittat rätt, eller så var de redan upptagna.
Har hänt mig också mamman kom på mig, han sa till mig att titta på hennes slida vad de var skönt att bli smekt kan var bra för min dotter.
När jag förlorade min oskuld med hennes dotter som också var oskuld gick hon två orgasmer innan jag kom. Onani tycker inte jag är pinsamt alla gör det, själv nästan varje dag även om jag inte får orgasm är det skönt.