Nakenbilder på Z*ara L*arsson?

Henrylover

Aktiv medlem
Finns inga bättre bilder öht :)
Satt där å gapade redan första dagen dom läckte, och eftersom jag har verkligen stenkoll på Zara insåg jag snabbt att dom var äkta medans debatten pågick för fullt.
Jag goonade rätt länge för ville inte komma för snabbt sen blev det till slut äntligen bilden på bara hennes särande rövhål med händerna där man inte ens ser hennes vackra fejjs men den bilden var så rå på nåt sätt så jag vrålskrek ut säden rep efter rep å bara efterskakade som en liten brud å nästan ramlade av stolen helt jävla svettig å flämtande och hur jävla nöjd som helst.. Vad runk betraktar vet jag inte om jag kommer få uppleva nåt exakt lika intensivt som det igen. Möjligtvis något i tidiga tonåren som var lika skönt som det där bara.
Den där känslan som varar så oerhört kort tid men det känns som man känner och ser hur hela universum är uppbyggt och alla dess hemligheter sen försvinner det lika snabbt igen :LOL:

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ja det finns mycket jag skulle vilja göra när jag ser bilden på Zaras särade rövhål. Först så skulle jag sticka in näsan så långt jag kan och sniffa ordentlig sen skulle jag sticka in tungan så långt jag kan och tungknulla hennes rövhål och sen skulle jag fingerknulla hennes rövhål med så många fingrar som hon klarar av innan det till sist äntligen är dags för kuken att få knulla Zaras underbara rövhål och spruta röven full. :love:

Fenton

Medlem
Ålder
42
Ja det finns mycket jag skulle vilja göra när jag ser bilden på Zaras särade rövhål. Först så skulle jag sticka in näsan så långt jag kan och sniffa ordentlig sen skulle jag sticka in tungan så långt jag kan och tungknulla hennes rövhål och sen skulle jag fingerknulla hennes rövhål med så många fingrar som hon klarar av innan det till sist äntligen är dags för kuken att få knulla Zaras underbara rövhål och spruta röven full. :love:
Jag skulle slicka henne ren efter

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Hon är fin vår Zara

bjuder skamlöst ut sin vackra kropp
hon verkar vara stolt över sin stjärt
sin fina fitta och söta uppspärrade anus

skulle vilja smiska henne lite lekfullt, vara lite hårdhänt för att testa och teasa henne
känna henne på pulsen

se till att hon blir ordentligt pirrig innan den "riktiga" leken börjar....

Toppen