Natusan Baby Oil

A

AndyCamRunkare

Gäst
Jag hittade på en gammal flaska baby oil i skåpet hemma... skulle det vara något att förhöja känslan med? e det något ni skulle kunna rekomendera vid runk?

Cuterik

Ny medlem
Kön
Man
Baby Oil är otroligt skönt för en kille som inte har nån förhud. Rena julafton för runkande omskurna!:p

A

AndyCamRunkare

Gäst
för dom som inte e omskurna da... vad kan ni rekomendera?

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Killar, när jag var och handlade igår så kollade jag in Natusan. Men den finns i många varianter. Vilken kör ni? Det fanns som gel också?

Ålder
43
Kön
Kvinna
Jag undrar jag om det spelar någon roll vilken sorts olja man använder.... natusan eller oliv - sak samma. Det viktigaste är nog att den är oparfymerad. Natusan är ju till BEBISAR, så det är ganska otroligt att det skulle göra skada, oavsett om det är olja, gel eller vad det nu kan vara...

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kommer inte ihåg vilken variant aom jag använde.
Eros Pjur silicone ger en otrolig njutning , men den kan man ju inte handla på konsum.
Köp vilken babyolja som helst och prova dig fram, smaken är ju som baken........

DickLubricate

Ny medlem
Kön
Man
Som erfaren entusiast av olika glidmedel och massageoljor så ligger överlägset "Falcon Personal Lube" högst på min ratinglista. Oavsett om det rör torrknull, analt eller vardagsrunk har den absolut bäst upplevelsevärde. Ytterligare plus är dess avtvättningsförmåga som är överlägset alla andra produkter som måste skuras bort för att inte lämna oljiga fornlämningar efter sig. Dessutom kan upplevelsen vara ömsesidig som t.ex. när jag för ett par år sedan hade med mig det till en milf jag träffade. Än idag onanerar hon med det knullet som ikon i huvudet och på hornhinnan.
Införskaffa om ni har möjlighet, det är klart värt investeringen samt att det är drygare än allt annat jag provat på.
Har ännu inte haft med mig det på porrbio, men snart så!

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Raktvål har jag använt flera gånger, både raklödder på burk och traditionell raktvål. Det är ett utmärkt glidmedel. Jag passar på när jag har rakat pungen och och ansat resten.

A

AndyCamRunkare

Gäst
jag kollade på flaskan... det står mild... vad menas med det da? finns det extra kryddig eller vadå?

Toppen