T_REX
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Upplysningsvis så har jag fyllt 70, det hände under protest.Härligt jag är 75 och kåt
Upplysningsvis så har jag fyllt 70, det hände under protest.Härligt jag är 75 och kåt
runkar varje dag i trosor härlig homo känslaRunkar gärna i damkläder typ trosor bh
Så skönt jag blir så kåtrunkar varje dag i trosor härlig homo känsla
Man kan spruta i dom ocksåSkönt med trosor att spruta på
Jag är 75 och runkar varje dag jätteskönt. Men det var länge sedan jag runkade annan mans kuk, jag bor i FagerstaÄr snart 70, runkar o kommer 2-3 ggr om dagen. Så sköönt. Gillar o runka i cam, på skype.
Jag är 62..å runkar ofta. .vill ha en skön runkkompis i Västerås. .vill prova runka en annans kuk..tanken gör mej hård å kåtJag är 60 år jag runkar kuken typ varje dag är jag bakis kåt då kan det bli flera runk är ju så skööönt man kan hålla på längre ju mer man runkar kolla porr gör man samtidigt
Jag är också kåt bor i FagerstaJag är 62..å runkar ofta. .vill ha en skön runkkompis i Västerås. .vill prova runka en annans kuk..tanken gör mej hård å kåt
ska sputa snart och äta min spermaSom jag då...vill testa å smeka å runka en kuk
Så skönt jag runkar nu i Fagerstajag är 62 år är kåt på kuk har inte provat det men blir så kåt vid tanken runkar varje dag
Jag är kåt runkar nu 0702990277Sitter på balkongen och smårunkar grann tanten sitter på balkongen bredvid man blir kåt av att hon kanske ser hoppas kan man ju alltid