Ni som gillar att spruta er själva i munnen

Cumbaths

Välbekant medlem
När jag var en yngre och vigare onanist än vad jag är idag (och kanske mera experimentsugen) så försökte jag med varierande mått av akrobatik att spruta mig själv i munnen. Jag fick dock aldrig riktigt till det - själva den ytterst obekväma ställningen hindrade mig från att få orgasm. Synd eftersom jag gillade att äta min egen sperma men då fick det bli med en sked ur skålar och glas som ejakulerade i.

Till er som har lyckats med konststycket att spruta er själva i munnen hyser jag en genuin och lätt avundsjuk respekt för!
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tills nyligen brukade jag slicka och suga min kuk med jämna mellanrum. Slicka i sig försatsen direkt från källan är en härlig känsla när man är kåt. Och att suga sin egen kuk är lite som att kortsluta systemet på ett häftigt sätt. Känslan att samtidigt känna en kuk i munnen och få kuken avsugen är svår att beskriva, men av förklarliga skäl något som de flesta män nog gärna skulle vilja uppleva?

Problemet är, som en del vittnat om, att det gärna är lite obekvämt. Jag kunde sitta och böja mig framåt och få in ollonet i munnen, men svårt att suga på ett bekvämt sätt. Liggandes, med benen över axlarna, gick det lättare. I den ställningen har jag sprutat mig själv i munnen en hel del gånger och både spottat och svalt beroende på humör. Sperman smakar lite olika beroende på vad man ätit. ;)

Numera har jag slutat att suga min kuk. Har haft lite ont i ryggen och är rädd att sträcka nåt. Men jag kan fortfarande böja mig fram och slicka ollonet när kåtheten gör sig påmind. :)
 
Last edited:

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tills nyligen brukade jag slicka och suga min kuk med jämna mellanrum. Slicka i sig försatsen direkt från källan är en härlig känsla när man är kåt. Och att suga sin egen kuk är lite som att kortsluta systemet på ett häftigt sätt. Känslan att samtidigt känna en kuk i munnen och få kuken avsugen är svår att beskriva, men av förklarliga skäl något som de flesta män nog gärna skulle vilja uppleva?

Problemet är, som en del vittnat om, att det gärna är lite obekvämt. Jag kunde sitta och böja mig framåt och få in ollonet i munnen, men svårt att suga på ett bekvämt sätt. Liggandes, med benen över axlarna, gick det lättare. I den ställningen har jag sprutat mig själv i munnen en hel del gånger och både spottat och svalt beroende på humör. Sperman smakar lite olika beroende på vad man ätit. ;)

Numera har jag slutat att suga min kuk. Har haft lite ont i ryggen och är rädd att sträcka nåt. Men jag kan fortfarande böja mig fram och slicka ollonet när kåtheten gör sig påmind. :)
Låter jäkligt härligt!
Önskar man var så vig!!
 
Som en del och även jag säger, kåtheten försvinner ju när man sprutar, skulle gärna vilja ta min sats i munnen igen, någon som har tips på vad man kan göra för att lyckas?
Kommer vara ensam hemma från i morgon till söndag, så ja har gott om tid.
Samma för mig. Kåtheten försvinner direkt. Men har lyckats vara snabb några gånger och smakat på det innan jag sprutat klart. Då har det hänt att jag har sprutat extra mycket av ren kåthet.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har skrivit på annan tråd att läget för mej var annorlunda för ett antal år och kilo sedan.
Med 15 cm var det aldrig, i ungdomen, jättelätt för mej att annat än slicka och suga på toppen av ollonet.

Numera tiltar jag kontorstolen bakåt till max horisontellt läge, böjer ner min sprutklara deffade kuk mot magen och sedan.... Ja, hoppas på det bästa, när jag med bäckenbottenmuskuldturen försöker skjuta iväg varje saggeload så kraftfullt som möjligt.
I ca hälften av tillfällena når spruten, axeln, ansiktet, munnen - men oftast landar saggen på magen.....
 
Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tills nyligen brukade jag slicka och suga min kuk med jämna mellanrum. Slicka i sig försatsen direkt från källan är en härlig känsla när man är kåt. Och att suga sin egen kuk är lite som att kortsluta systemet på ett häftigt sätt. Känslan att samtidigt känna en kuk i munnen och få kuken avsugen är svår att beskriva, men av förklarliga skäl något som de flesta män nog gärna skulle vilja uppleva?

Problemet är, som en del vittnat om, att det gärna är lite obekvämt. Jag kunde sitta och böja mig framåt och få in ollonet i munnen, men svårt att suga på ett bekvämt sätt. Liggandes, med benen över axlarna, gick det lättare. I den ställningen har jag sprutat mig själv i munnen en hel del gånger och både spottat och svalt beroende på humör. Sperman smakar lite olika beroende på vad man ätit. ;)

Numera har jag slutat att suga min kuk. Har haft lite ont i ryggen och är rädd att sträcka nåt. Men jag kan fortfarande böja mig fram och slicka ollonet när kåtheten gör sig påmind. :)
Är ca 5 cm från att nå ollonet med tungspetsen, vill så gärna lyckas nå fram. Har hyfsat tryck i sprutat ibland, så träffa munnen med spelman händer ibland, underbart.
 
Toppen