Loppan
Välbekant medlem
- Ålder
- 54
- Kön
- Man
Haha, du får ursäkta men bara tanken på att någon sitter som en tomte i diket på sidan av E4an med en porrtidning fick mig nästan att spotta ut kaffet på tangentbordet.
Haha, du får ursäkta men bara tanken på att någon sitter som en tomte i diket på sidan av E4an med en porrtidning fick mig nästan att spotta ut kaffet på tangentbordet.
Jag praoade också på Televerket, men vi åkte orange Volvo Duett. (Alla televerkets bilar var orange). I en liten växelstation ute på landsbygden undrade jag vart killen jag åkte med tog vägen och hittade honom strax bakom ett växelstativ där han bläddrade i en Lektyr. Inget runkande där och då, men där var några tidningar gömda, så jag utgår ifrån att när de inte hade prao med utan var ensamma så hände det nog ett o annat...Jag tillhör dem som faktiskt hittat en porrtidning i ett vägdike och det var t.o.m. en äkta porrtidning och inte en sån där ”tråkig” Fibban där det vara var tjejer som visade tuttarna och fittan men inget knullande.
Sen dök det upp ett annat minne. Jag hade prao i 8:an (måste ha varit 1983) och fick vara på dåvarande Televerket. Fick bl.a. följa med en linjereparatör ut på jobb. Han hade äkta porrtidningar i handskfacket i sin Televerksbil, tror det var en sån där orange Ford Transit. Jag snodde hans tidningar! Tog med hem och gömde noga hemma. Blev många sköna runk till dem, både själv och med några killkompisar samt en kille i klassen som jag runkade och sög mycket ihop med.
Hehehe…och rätt pinsamt att köpa de där porrtidningarna var det. Lektyr, fibAktuellt och aktuellrappirtMan gömde porrtidningar överallt i pojkrummet o runkade som en tok när tillfälle gavs
Man var rosenröd om kinderna. Men det var skönt att komma hem med tidningen. Saknar ibland känslan och lukten av en porrtidningHehehe…och rätt pinsamt att köpa de där porrtidningarna var det. Lektyr, fibAktuellt och aktuellrappirt
Ha ha, den känner jag igen. Basement hette den har jag för mig. Jag hade sett porrfilm tidigare men visst hände det att man gick ner där och runkade lite medan man såg på andra samtidigt. Som ung var jag liten och blond så var nog ett eftertraktat runkobjekt. Jag är och var hetero så det var aldrig intressant för mig med nånting utöver att runka ihop. Men det hände ju att andra män knullade med varann på plats och det var ju rätt spännande att titta på ändå.Första porrfilmen, kan ha varit runt 1986-87, jag gick i alla fall i högstadiet. På Östgötagatan, en porrbutik i backen upp mot Mosebackehållet. Det fanns runkbås för s.k. privatvisning, ett litet utrymme med teve, stol och en rulle toalettpapper, det stank sperma därinne och papperskorgen var överfull...
Minns inte filmen men blev superkåt av det snuskiga och sjaskiga, sprutade så fort jag hade knäppt upp gylfen.
Du har rätt, så var det!Östgöta Video hette stället på Östgötagatan 18 mellan Tjärhovsgatan och Högbergsgatan. The Basement låg på Bondegatan 1 mittemot sunkkrogen La Cucaracha.
Tror inte det... Sexgrottan i Malmö är en som har överlevt men de säljer väl mest leksaker numera.Finns det över huvud taget några av dessa ställen kvar längre? Försvann alla (porrklubbarna oräknade) dessa video/porr -butiker i o m internet/satellit medierna tog överhand, eller finns det en o annan "tidningskiosk" som än i dag driver lite porrverksamhet?
De enda ställen jag känner till i Sthlm som finns kvar är Blue Vision på Fridhemsgatan, Manhattan på Hantverkargatan samt US Video på Regeringsgatan. Trenden i övrigt är butiker som säljer sexhjälpmedel o dyl snarare än porr.Finns det över huvud taget några av dessa ställen kvar längre? Försvann alla (porrklubbarna oräknade) dessa video/porr -butiker i o m internet/satellit medierna tog överhand, eller finns det en o annan "tidningskiosk" som än i dag driver lite porrverksamhet?