Ni som var tonåringar innan internet fans

Mest Ellos kataloger med bilder på underkläder eller liknande. Hade svårt att hitta porrtidningar.
Blev att jag klädde av mig i skogen och runkade eller någongång blev så modig att jag vågade cykla naken på någon skogsstig. Då var jag i början på tonåren och gillar än idag att vara naken och runka ute i det fria.
 

MrBehave

Medlem
Kön
Man
En av få fördelar med att ha en porrskadad farsa va ju tillgången till hans filmer och tidningar. Hade i unga dagar en dragning till stora kvinnor med jättebröst. Mycket på grund av filmen Big Top Cabaret som innehöll skatter som Lotta Topp och Miss Twin Towers. Det va fina grejer att runka ihop med min kompis till :)
 

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Brossan hade Riff, Raff och allt vad de hette under sin säng som man smygkollade i. Senare köpte man Aktuell Rapport. Prenumererade ett tag på VHS-filmer när man flyttat hemifrån, alltid lika spännande när det kom ett brunt paket i brevlådan. :p
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Min pappa och en tjejkompis pappa hade båda porrtidningar i nattduksbordet. Jag och tjejkompisen tittade i dem i 11-12 års åldern. Sedan runkade man mycket till dem hemma. Blev klibbiga sidor!:)
Min pappa hade också.Tror mamma kollade också.jag snodde ett par st där .Tyckte tjejerna var fina .Var nog bara 11-12 år.Tjejerna på bilderna var ju vuxna .Senare kom jag in i deras sovrum.Det låg en lektyr på sängen. Kom ihåg att mamma sa att jag kunde låna in den på mitt rum.Men jag blev nog lite blyg
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Min pappa hade också.Tror mamma kollade också.jag snodde ett par st där .Tyckte tjejerna var fina .Var nog bara 11-12 år.Tjejerna på bilderna var ju vuxna .Senare kom jag in i deras sovrum.Det låg en lektyr på sängen. Kom ihåg att mamma sa att jag kunde låna in den på mitt rum.Men jag blev nog lite blyg

Wow, en sådan liberal attityd hade jag bara kunnat drömma om när jag var i samma ålder! Porr var definitivt tabu i vårt hushåll och det gjorde ju framskaffandet och förvaringen av smusslandet med tidningarna bara ännu mera pirrigt.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Wow, en sådan liberal attityd hade jag bara kunnat drömma om när jag var i samma ålder! Porr var definitivt tabu i vårt hushåll och det gjorde ju framskaffandet och förvaringen av smusslandet med tidningarna bara ännu mera pirrigt.
Det kan inte ha varit lätt för dig på den tiden. När jag var i 11-årsåldern i slutet på 60-talet tyckte min mor att jag behövde få lite insyn i vuxenvärlden och den uppgiften hamnade hos min far. Hans sätt att hantera detta var att visa sin porrtidningssamling som han hade i ett skåp och säga att jag kunde läsa allihop så ofta som jag ville. Det lustiga var att jag naturligtvis redan hittat de där tidningarna och läst dem i smyg men nu behövde jag inte smussla längre. Det var i alla fall skönt att sex inte stigmatiserades i mitt barndomshem.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Brossan hade Riff, Raff och allt vad de hette under sin säng som man smygkollade i. Senare köpte man Aktuell Rapport. Prenumererade ett tag på VHS-filmer när man flyttat hemifrån, alltid lika spännande när det kom ett brunt paket i brevlådan. :p
Tyckte aktuell rapport var den bästa.Den tittade man i hos föräldrarna .Pappa hade såna i sitt nattduksbord .Så där var man och smygtitlttade,när man var ensam en hemma.Eller om dom gjorde något annat.
 
Toppen