Ni som var tonåringar innan internet fans

Rickenibba

Medlem
Kön
Man
Hobbex var nog det första jag runkade till. De hade ”pinupbilder”, som jag tror var meningen att fästa på/i bilar? De fanns iaf i sektionen med dekaler med budskap som ”Bättre en back i hallen än ett hack i ballen” och ”Den bästa kvinnorörelsen är den i sängen” som var menade att fästa i bakrutor, främst på EPA-traktorer får man förmoda. Fanns speciellt en bild där på en blond tjej på knä som drog upp någon rödvitrandig t-shirt och visade brösten - henne kom jag nog till ett 100-tal gånger. Härliga minnen.
Bläddra till sid 32. Där är hon. ;)
https://www.tmfk.org/antikrundan/hobbex44 1982/hobbex82.html

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hade en kompis vars föräldrar hade porrtidningar och porrfilm på super8 tror jag det kallades,utan ljud och svartvitt.Vi passade på när dom ej var hemma och runkade tillsammans medans vi tittade.Några gånger var hans syster med,men det var enbart onani som gällde.
Lite spännande endå om systern bar med?Hon blev nog kåt ,när hon såg er runka.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När vi någon gång vi killar fick med tjejer var oftast två för säkerhets skull. I 13-14års åldern vi fick lukta och även slicka flickornas kön. Men det brukade inte röra oss tyckte det var äckligt med försats och sperma även om man inte kunde spruta som lite senare. Men två tjejer som visade sina snippor som började få könshår gjorde att vi oftast kom snabbt iallafall. Fick vi tag i någon porrtidning hittades oftast när det var tidningsinsamling. Brukade någon av tjejerna läsa sex berättelserna och oftast smeka sig samtidigt, klar vi kunde läsa själva men var mer upphetsande men en kvinnas röst.

Toppen