JLoob
Välbekant medlem
- Ålder
- 59
- Kön
- Man
Det hände då och då.Kompisar tillsammans?
Det hände då och då.Kompisar tillsammans?
Det hände då och då.
Det där är en finsk författarinna, född -55 i Åbo så det är nog med största sannolikhet inte den Leena som spelade huvudrollen. Hon hette förresten Leena Hiltunen.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Leena_Lander_2.jpg
Det här verkar vara hon? Kan se likheten också om det är samma person. Hon gjorde dock inga fler filmer än Fädbojäntan och Kärleksön.
Finns även en dokumentär om filmen som P4 gjorde.
https://sverigesradio.se/avsnitt/1024053
Samma här
Kollade på underkläder särskilt korsetter vilket jag fortfarande kan tycka om!!!
Ansolut stenålder men du vet jag är ju ingen ungdom som tänder på takade fittor o siliko tuttar hellerKorsetter? Är inte det rena stenåldern?
Håller med dig. Vi kör i samma stall...Ansolut stenålder men du vet jag är ju ingen ungdom som tänder på takade fittor o siliko tuttar heller
I början av tonåren var det ju porrtidningar, Okej och VHS, som gällde. Men sen kom ju modemet och med det BBS; Bulleting Board System. Man ringde en "box" där det fannns filer att ladda ner. En bild i någorlunda hög upplösning kunde ta 10 minuter att tanka ner och tumnaglar fanns inte så man fick lita på filens beskrivning. Sen runkade man, och det såg väl ut som det gör idag
Ansolut stenålder men du vet jag är ju ingen ungdom som tänder på takade fittor o siliko tuttar heller
Ja underklädessidorna där hör till de tidiga runkmotivenellos katalogen underkläder sidorna satt där som 15åring och runkade till damerna
Kul tråd!
Hade även jag tillgång till porrtidningar tidigt.
OKEJ hade lite trevliga reportage ibland. Förutom Samantha Fox och Sabrina minns jag ett med en ung, helnaken Madonna i svartvitt
Senare fick morsan TV1000 och Filmnet. Lyckades spela in lite filmer där, men de banden blev med tiden helt utslitna
När sedan en ung och het Gry Forsell dök upp på SVT fick man kåtslag, till henne sprutade jag mig i munnen för första gången.
Min syrra är betydligt yngre än Gry, men ser nästan exakt ut som henne! Hehe…Gry Forsell duger fortfarande kom senast igår till henne under reprisen av Sveriges sämst bilförare.
Bara att gratulera du har en vacker syster, fast med syrran är det som för mig med min lillasyster se men inte röra även om bara är min styvsyster.Min syrra är betydligt yngre än Gry, men ser nästan exakt ut som henne! Hehe…
Hehe…Bara att gratulera du har en vacker syster, fast med syrran är det som för mig med min lillasyster se men inte röra även om bara är min styvsyster.