Låter sexigt å härligt! Hade vare nice oxå me nån som inte är ens man eller kvinna, att som jag tex träffa nån annan tjej då och då och onanerade med.Jag och min man onanerar ofta tillsammans när vi tittar på porr. Brukar dock avslutas med knullande men när vi tittar håller vi händerna på oss själva....
Nä jag tycker oxå de skulle va svårt att se en härligt våt fitta å inte få smaka eller röra men samtidigt lite det som är grejen oxå just med att bara onanera tillsammans....tycker de skulle va väldigt upphetsandeTror inte kag hade kunnat hålla mig om jag haft en manlig onanikompis……att bara nära och se en skön kuk men inte få känna/smaka den……det hade varit väldigt svårt….
Mmm...härligt. Åhh...vad jag skulle vilja göra det oxå.Jag gjorde det mest i grundskoleåldern men nån gång då och då även nu.
Önskar min fru ska prova att onanera. Men hon vill hellre att jag ska göra det åt henne, vilket kanske är en bra sak ändå.Jag och min man onanerar ofta tillsammans när vi tittar på porr. Brukar dock avslutas med knullande men när vi tittar håller vi händerna på oss själva....
Ja de e upphetsande att onanera åt nån annan oxå. Hur gammal ni? Är din fru kåt av sej?Önskar min fru ska prova att onanera. Men hon vill hellre att jag ska göra det åt henne, vilket kanske är en bra sak ändå.![]()
Låter mysigt.Vilken porr gillar ni?Jag och min man onanerar ofta tillsammans när vi tittar på porr. Brukar dock avslutas med knullande men när vi tittar håller vi händerna på oss själva....
MysigtJag gjorde det mest i grundskoleåldern men nån gång då och då även nu.
Vi gillar flera olika typer av porr men det blir BDSM lite oftare än annat. Om man är på det humöret är vaniljsex med en bra story också en favoritLåter mysigt.Vilken porr gillar ni?
Välutrustade män ?Vi gillar flera olika typer av porr men det blir BDSM lite oftare än annat. Om man är på det humöret är vaniljsex med en bra story också en favorit
Inte nödvändigtvis. Visst är det vackert med en stor kuk men jag tycker handlingen i filmen är viktigare än hur kukar och fittor ser ut.Välutrustade män ?
Gillar yngre tjejer ,och välutrustade män på filmInte nödvändigtvis. Visst är det vackert med en stor kuk men jag tycker handlingen i filmen är viktigare än hur kukar och fittor ser ut.