Ni tjejer/kvinnor nån som har eller haft nån manlig onanikompis?

Man79

Aktiv medlem
Jag och min man onanerar ofta tillsammans när vi tittar på porr. Brukar dock avslutas med knullande men när vi tittar håller vi händerna på oss själva....
Låter sexigt å härligt! Hade vare nice oxå me nån som inte är ens man eller kvinna, att som jag tex träffa nån annan tjej då och då och onanerade med.

Man79

Aktiv medlem
Tror inte kag hade kunnat hålla mig om jag haft en manlig onanikompis……att bara nära och se en skön kuk men inte få känna/smaka den……det hade varit väldigt svårt….
Nä jag tycker oxå de skulle va svårt att se en härligt våt fitta å inte få smaka eller röra men samtidigt lite det som är grejen oxå just med att bara onanera tillsammans....tycker de skulle va väldigt upphetsande

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var länge sedan men under högstadiet kunde det hända, tjejerna var lika upphetsad som vi män men var inte redo för att ha samlag. Brukade vara två tjejer tyckte det var säkrare då. Det smekte bara sig själva medan jag mig själv. Någon gång när det bara var en tjej kunde man få slicka henne, vilket jag gillade, suga av mig ville det inte men ett handjobb hände.

Toppen