nikotin?

C

campbell

Gäst
Är det någon här som slutat nyttja nikotin? Jag blev rastlös och kåt, ful med energi, någon som fåt samma reaktion?

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Nä inte jag. men jag har en kompis, han slutade röka. Han berättade att ganska snart efteråt så blev hans stånd mycket hårdare, det var jättestor skilnad. En otrolig fördel med att sluta röka enligt honom!

athena

Medlem
Kön
Kvinna
skitsnack... jag märker íngen skillnad alls, har slutat röka...

Kan väl vara olika för olika personer (och olika tillfällen). Jag har varit med om en person som fick superenergi när han slutade med nikotin. Blev som en virvelvind... Han började dock nyttja nikotin igen och återgick till sitt gamla jag...:D

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag klättrade på väggarna när jag slutade snusa, sjukt rastlös... 3-4 paket tuggummi varje dag. Alla som vill sluta snusa kan jag lugna med att det starka suget är värst dom 3-4 första åren, sen blir det bättre... *haha* :D

Men jag vet inte om det gjorde nåt för kåtheten, då tror jag mer på träning, men det brukar ju gå hand i hand (hälsoryck)...

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jösses bäst att inte sluta snusa, ska man bli mer kåt än nu, nja det vet jag inte om jag klarar;)

Har dock ingen egen erfarenhet om det blir mer sexlust med eller utan niktoin

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag slutade röka när jag var runt 25, efter ha rökt sen jag var drygt 12, fick en grym hårdhet...

men började snusa istället...
slutade med det för drygt 4år sedan (39år gammal), fick en grym hårdhet igen, den var som när man var tjugo...

sen fick jag en giganstisk fyrtioårskris & tränar 3-5x i veckan och det hårt som det står härliga till ;)

sluta röka, ät vettigt, rör på er, ståndet är en bra mättare på hur hjärtat mår, funkar pumpen bra så är ståndet hårt, är den slak så är det dags att ruska upp sig!

mvh /Hälsofreaken ;)

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag fick något större sexaptit efter jag slutade nyttja nikotin, om det var av den saken vet jag inte men kände mig lite mera sugen, framförallt efter någon vecka.
Började dock banta kort därefter också och då hade man lite annat plötsligt i huvudet, som GODIS :)

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fick något större sexaptit efter jag slutade nyttja nikotin, om det var av den saken vet jag inte men kände mig lite mera sugen, framförallt efter någon vecka.
Började dock banta kort därefter också och då hade man lite annat plötsligt i huvudet, som GODIS :)

:Dgodis kan ju definieras olika oxå:p

Inga andra som har nån erfarenhet med detta att sluta röka eller snusa och märkt nåt med sexlusten?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
När jag slutade röka, började jag känna dofter på ett helt annat sätt än tidigare. Och det var lustfyllt för själen. Men jag kopplade aldrig ihop det med ökad sexlust - då.

Idag, när jag bejakar min egen sexualitet på ett helt annat sätt, skulle jag säkert ha upplevt den ökade lusten på ett annat sätt:oops:

Toppen