No hands!

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har varit in och ut idag men jag var tvungen att komma tillbaka för att skriva detta:

en tjej skrev en gång någonstans att hon har så starka muskler "därnere" att hon kan [navy]få orgasm utan att använda händer eller någon annan "redskap" [/navy]. Jag vet inte exakt vad hon gjorde men tydligen kunde hon "spänna musklerna" på något sätt så att hon kunde "onanera" t ex i flygplanet utan att någon som satt bredvid märkte något..

Har ni hört om något likadant...?

fellow

Ny medlem
Kön
Man
Kanske inte ett så seriöst inlägg, men va f_n?

Det bodde en flicka i Gränna,
som så kunde sjärten spänna.
Att hon i detta hål,
kunde strypa en nål
och t o m vässa en penna.

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Någonstand hörde jag att det var en tjej som kunde få orgasm av att höra sin kille prata, och jag tror inte att det var något sexigt. Utan bara av att höra hans röst... Inte samma sak dock men ändå

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har varit in och ut idag men jag var tvungen att komma tillbaka för att skriva detta:

en tjej skrev en gång någonstans att hon har så starka muskler "därnere" att hon kan [navy]få orgasm utan att använda händer eller någon annan "redskap" [/navy]. Jag vet inte exakt vad hon gjorde men tydligen kunde hon "spänna musklerna" på något sätt så att hon kunde "onanera" t ex i flygplanet utan att någon som satt bredvid märkte något..

Har ni hört om något likadant...?

Hej,
under en annan rubrik skrev jag följande:
"[blue]Jag har under årens lopp (jag är 50+) övat upp mig och kan nu, relativt enkelt få orgasm genom att spänna låren, rumpan och underlivet i allmänhet. Det hela började med att jag började göra knipövningar för att bibehålla bäckenbottenspänsten. En dag blev det så skönt och jag fick en liten orgasm och det gjorde mig extremt träningsvillig och snart kunde jag tekniken nästan till fulländning.
Jag "roar mig ganska ofta med denna form av onani. Exempelvis har jag suttit i bilköer i Stockholm och "klämt fram" orgasmer, jag har suttit på flyplatser, i flygplan, på bio och höjdpunkten, på ett sammanträde och fått orgasm medan samtalet pågick. För att inte tala om alla gånger jag legat på stranden, både i ensamhet men mest på offentliga badstränder, såväl nakenbad som på Makarska rivieran omgiven av hundratals människor.
Jag fixar till en orgasm på ett par tre minuter om jag är lite uppkåtad i förväg som man kan bli av en het bioscen, en snygg tjej eller kille på stranden eller en fantasi.
Meddelas slutligen att jag har börjat knipa...
"[/blue]

Jag brukar dels knipa för träningsskull - utan orgasm varje dag då det ges tillfälle, exv just i en bilkö, bussfärd eller dylikt. Någon gång per vecka, ibland mer, brukar jag knipa fram en orgasm eller två. Sist jag gjorde det var faktiskt i helgen då jag åkte bil tillsammasn med tre vänninor och vi kom in på skönt sex snack och jag blev lite kåt. Då knep jag fram en orgasm där jag satt i baksätet bredvid L.

Knip igen har nu fått en helt annan betydelse:D

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Oj, jag är imponerad! Seriöst! Det skulle ju öppna helt nya vyer och territorium vad gäller onani!
Måste testa! ;)

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Oj, jag är imponerad! Seriöst! Det skulle ju öppna helt nya vyer och territorium vad gäller onani!
Måste testa! ;)

Testa på men ge inte upp om det inte blir resultat med en gång.
Jag började som sagt med knip för bäckenbotten och kom på tekniken av en slump och sen kom det :oops: av bara farten. Då blev man ju inspirerad och tränade ännu mer till jag nådde en grad som gränsade till fulländning - nästan.
Min gynekolog påpekar att jag har mycket bra bäckenbottensmuskulatur men jag har inte avslöjat varför ännu:D
Träna på och berätta hur det går...

Åsa

m8a7c

Ny medlem
Kön
Man
Detta funkar faktiskt, min flickvän kan knipa sig till en orgasm på några minuter... Är jävligt upphetsande och speciellt om det är någonstans lite mer public där ingen anar något :p

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Alltså... Jag har provat men det mesta resultatet har varit...(kramp?) i underlivet... suck...

Men f-n den som ger sig! ;)

Toppen