min syster e nu 17 år och blev av me oskulden när hon va 14 ! hon har legat me 30 killar ! . ja tycker de e lite för mycket och detta året har hon skärpt sej men ändå ! hur reagerar en kille om hon säger de ?! . men de finns ju inget hon kan göra åt de nu men ändå !
Killar över lag skulle nog tycka att hon var "slampig" eller nåt i den stilen. Men killar uppfattning & även tjejers om en kille i samma ålder som haft sex med exakt samma antal flickor skulle betraktas som lite "don juan" eller "en riktig hingt"
Så är min uppfattning om uppfattningen iaf. Rätta mig om jag har fel.
Men det är ju bara din syster som kan "döma" sig själv om det är mkt eller fel.
Hursomhelst ska hon nog vara noga med skydd, & kolla sig då & då hos gyn "besiktning" , för hur kul är det på en skala att dra på sig nån könis, & sen kanske inte vara fertil den dan man känner för att bilda familj. De flesta är ju relativt lätt åtgärdade, bara man vet om den.
Personligen talar jag inte med nån om antalet tidigare 6partners, gjorde det 1 gg efter en del tjat & det sved för den som frågade.
Å andra sidan får din syster mkt erfarenhet i sitt sexliv & kommer nog inte nöja sig med nån kille som bara tänker på sig själv...