November-kåsan...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hörde på TV-nyheterna att räät många tokiga MC-förare far runt i skogarna just nu; i mörker, det är mörkt och fuktigt, man vet var man vill komma men har inte koll på orienteringen, man vet aldrig vilket hål man går ner sej i....

Tycker det påminner mej om November-kusan.....

Hepp!!

/ I

Ålder
56
Kön
Kvinna
Hörde på TV-nyheterna att räät många tokiga MC-förare far runt i skogarna just nu; i mörker, det är mörkt och fuktigt, man vet var man vill komma men har inte koll på orienteringen, man vet aldrig vilket hål man går ner sej i....

Tycker det påminner mej om November-kusan.....

Hepp!!

/ I

:cool::cool::cool: Jo jo! Det gäller att ta det försiktigt så att man inte kommer ur kurs, när man är ute i okänd terräng;)

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kära Snäckan_sugen, som du vbet är jag en av dina stående fan's.... Jag är övertygad om att du tillhanda håller mindre erfarna, men trots det ihärdiga skattsökare, den hjälp de så väl behöver.....

Måste tillstå att jag inte alls har något problem med att vara undergiven i det läget och låta mej guidas av en kunnig guide. Helt enkelt en "fittkkarta" som dom talade om i bastun i !"Jultomten är far till.... ".

Gillar dej skarpt... men det vet du redan.... :p;):p;):p

/ I

Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är gärna färdledare och bistår med både karta och kompass;)

Men den som följer med på min färd måste vara beredd på långa omvägar och många uppehåll på väg mot målet...

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag är gärna färdledare och bistår med både karta och kompass;)

Men den som följer med på min färd måste vara beredd på långa omvägar och många uppehåll på väg mot målet...

Vad kryptisk och mystisk du är... Lockande! ;):oops:

Ålder
56
Kön
Kvinna
Toppen