Det är nog rätt många kvinnor som kan tänka sig att suga, men att få spruta dem i munnen är en helt annan sak. Finns de som gillar det men de flesta jag varit med säger nej.
Har aldrig sugit eller blivit avsugen av en man har ingen lust, men slickar gärna en kvinna så hon kommer och genom hela orgasmen. Sedan kysser jag henne så hon får känna smaken av sina egna safter.
En del kvinnor känner igen smaken antigen när det slickar av sina fingrar efter det onanerat, men att de slickat av någon annan kvinna är väl inte helt ovanligt.
När man är ung och upptäcker sin sexualitet kan det hända att man experimenterar, gärna men en vännina enligt vad jag har hört från några kvinnor.
Själv runkade jag och några andra pojkar när vi var unga började när jag var nioår.
De gångerna någon gång i veckan räckte inte ville komma varje dag ibland flera gånger var jag inte ensam om. Fick tag på en in tjej bara elvaår som hade gjort det länge enligt henne själv, vi gjorde de tillsammans vi smekte oss själva inte varandra. När jag sprutade blev hon väldigt upphetsad, jag var bara trettonår så de kom inte mycket. En gång kysste hon mitt ollon när jag just kommit vill känna smaken du kom det några droppar till på hennes läppar gillade hon inte men hon slickade i sig.