Sten Jonsson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
måste kolla vad detta är, har ju massa tid nu i dessa corona tider,Vore ju skitkul...där vi kunde träffas och ha sex med våra avatarer
måste kolla vad detta är, har ju massa tid nu i dessa corona tider,Vore ju skitkul...där vi kunde träffas och ha sex med våra avatarer
Det verkar krångligt värre,Vore ju skitkul...där vi kunde träffas och ha sex med våra avatarer
Vore ju skitkul...där vi kunde träffas och ha sex med våra avatarer
Garaget...hmmm...inte riktigt mina domäner men rätt spännande med risken att bli påkommen..hehe...
Skönt att du gillade min film - TACK!
Fler tips!!
Funkar bara på android eller, inte iphone?alla har lagt sig nu så jag är inloggad på second life...ett sånt porrställe så det är galet...och knullar som en galning *skrattar*
Funkar bara på android eller, inte iphone?
Det var ett PC-spel sist jag kollade, men kan ju ha släppts mobilt också?
En vecka till där jag inte får många minuter ensam...*suck* ... jag behöver piffa till det lite, under täcket är sååå trist. Vågar jag onanera framför fönstret...inte alla som uppskattar det...soligt idag så det får bli en promenad eller biltur...ni andra..hur löser ni "onani-karantänen" ?
Ensam för första gången på över en vecka!
Ligger naken med laptopen i sängen och inoljad kuk!
Ja alltså kåtheten är total här!!YES!! Lucky bastard! Jag blir tossig här....
Imorgon planeras det inköp och allmänna ärenden....skal nog skaffa mig lite halsont ikväll så jag bara måste vara hemma....herregud jag kommer köra sönder alla mina leksaker *skrattar* !
En vecka till där jag inte får många minuter ensam...*suck* ... jag behöver piffa till det lite, under täcket är sååå trist. Vågar jag onanera framför fönstret...inte alla som uppskattar det...soligt idag så det får bli en promenad eller biltur...ni andra..hur löser ni "onani-karantänen" ?
Hotell ikväll så det blir att runka och kolla på porrfilm. Har fixat konto på Second life och ska kolla vad som finns där, loggar in där ikväll. Sen blir det visa för en tjej på cam när kommer...
Hej, ja absolut ska leta upp dig. Har kollat runt lite och det finns massor av kåt tjejer där, och coola ställen med massa olika inriktningarNice! Hör av dig, jag heter Satscha i Second Life också så får vi se om vi kan ha det lite skönt tillsammans...