Couple 006
Välbekant medlem
Det är nog ganska vanligt… har runkat med andra gifta män och fantiserat om parträff med partnerbyte ..
Och också med andra män när vi fantiserar om hur vi två delar på min fru…Det är nog ganska vanligt… har runkat med andra gifta män och fantiserat om parträff med partnerbyte ..
Älskar afrikaner med stora kukar!Härligt att höra att runkande är en njutning för många inte minst mej själv. Runkar ofta på dirtyroulett med mycket stor behållning. Ibland bara med svenskar men också mes afrikaner med härligt stora kukar...mums.
Runkar gärna med vänner här på siten.
Puss
Hade man gärna vart med på. Har grupp runkat med tre andra vid ett tillfälle. Var jäkligt najsÄr helt underbart, måste bara göra det oftare, och med tanke på hur många här det är som vill så bör det vara enkelt att få till, skulle så gärna villja få till en grupprunk med typ 10 eller flera, blir så underbart kåt och hård av tanken
Jag är på!Hade man gärna vart med på. Har grupp runkat med tre andra vid ett tillfälle. Var jäkligt najs
Största problemet är väl att hitta någonstans att varaJag är på!
Runkar gärna ihop med nå
Jag medRunkar gärna ihop med nån!!
Härligt jag runkar gärna med någonJag med
PM?Härligt jag runkar gärna med någon
Wow! Perfekt!Fixar plats i gbg!
japp, precis så är det. Den där tröskeln är svår att komma överDet är många som önskar, men när det bränner till och blir verklighet så backar 90% ur....
Jo. För den som aldrig gjort det så är det pirrigt. Men pirrigheten ger också krydda till kåtheten, så varför backa? Det är ju inte värre än att man upptäcker att det inte var som jag hoppades, eller så är det precis tvärtom. En himlastormande upplevelse...japp, precis så är det. Den där tröskeln är svår att komma över