Ny onani-utmaning

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är fortfarande folk som kämpar på med förra, men tänkte jag ska lägga upp en till för oss som har fått gå ge upp. :)

Denna gång handlar det om onani-tekniker. Du får bara använda samma teknik en gång när du onanerar. Låt säga jag använder min favorit vibrator första gången. Då kan jag inte använda den vibratorn nästa gång. Använder jag då fingrarna och smeker klitoris nästa gång så är den tekniken förbrukad. Det är tillåtet att smeka klitoris på andra vis dock, så jag kan använda handflatan eller något annat gången där på. Så killar...

Runkar ni med hela handen en gång, kan ni nästa använda fingertopparna, gången efter bådan händerna etc.

Leksaker räknas som en gång vardera, så den som har flera olika vibrerande tex kan använda varje leksak EN gång sen är de förbrukade. Samma går med fleshlights för killar, har ni flera olika så får ni använda alla en gång vardera.

Dildos, de är förbrukade vare sig det blir orgasm analt eller vaginalt. Så jag som tjej kan inte köra analt en gång med en dildo och sen använda samma dildo nästa gång i fittan.

När man fått slut på tekniker och leksaker och måste gå tillbaka till en som redan använts, då är spelet slut.

Så tricket här blir utmaningen att komma på nya roliga onanitekniker. Dela med er här nedan så får vi en fin lite tråd med innovativa sätt att komma på som jag kan sammanställa sen. :D

D

Deleted member 65107

Gäst
Runkade nyss på mitt vanliga sätt, dvs med högra handens fingrar. Första sättet förbrukat.

D

Deleted member 65107

Gäst
Gjorde det nyss med mig själv med hjälp av fingrarna på vänsterhanden. Andra sättet förbrukat.

ManyaNovio

Välbekant medlem
Börjar med den lilla dildon.... Kan bli jobbigt för de största är inte jag inkörd på... 7cm. Får beställa några till.
Men No hand räknas det som onani?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tur att jag har så många olika sexleksaker. Tar lång tid innan alla varianter är avklarade

Fråga. Om jag har använt en dildo i fittan, är det ok att jag använder samma dildo en gång till om jag då endast knullar mig analt med den?

Som jag förstår det så är det EN gång per leksak oavsett analt eller vaginalt. Medan händerna kan variera lite mer, vanligt fast handrunk med högern är en gång. Sen kan jag använda samma hand igen, bara det är ett nytt typ av grepp. Tanken är lite att komma på ny roliga onanimetoder. :)

Vi har en del leksaker också här hemma så det kommer ta ett litet tag, men å andra sidan så får vi använda de leksaker vi inte använder så ofta.

och..har använt fingertopparna nu (penngreppet) på höger handen. Så nu är den tekniken förbrukad också.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu har jag smekte mitt ollon med fingrarna på vänsterhanden blev inte så mycket sprut som igår, men du fick jag två stora sprut.

D

Deleted member 65107

Gäst
Runkade just genom att greppa kuken med hela högerhanden. Sätt nummer 3 förbrukat.

D

Deleted member 65107

Gäst
Morgonrunk till ljudet av @Satschas våta fitta med hjälp av hela vänsterhanden. Nu är de fyra mest uppenbara sätten förbrukade, får se vad jag hittar på härnäst.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är fortfarande folk som kämpar på med förra, men tänkte jag ska lägga upp en till för oss som har fått gå ge upp. :)

Denna gång handlar det om onani-tekniker. Du får bara använda samma teknik en gång när du onanerar. Låt säga jag använder min favorit vibrator första gången. Då kan jag inte använda den vibratorn nästa gång. Använder jag då fingrarna och smeker klitoris nästa gång så är den tekniken förbrukad. Det är tillåtet att smeka klitoris på andra vis dock, så jag kan använda handflatan eller något annat gången där på. Så killar...

Runkar ni med hela handen en gång, kan ni nästa använda fingertopparna, gången efter bådan händerna etc.

Leksaker räknas som en gång vardera, så den som har flera olika vibrerande tex kan använda varje leksak EN gång sen är de förbrukade. Samma går med fleshlights för killar, har ni flera olika så får ni använda alla en gång vardera.

Dildos, de är förbrukade vare sig det blir orgasm analt eller vaginalt. Så jag som tjej kan inte köra analt en gång med en dildo och sen använda samma dildo nästa gång i fittan.

När man fått slut på tekniker och leksaker och måste gå tillbaka till en som redan använts, då är spelet slut.

Så tricket här blir utmaningen att komma på nya roliga onanitekniker. Dela med er här nedan så får vi en fin lite tråd med innovativa sätt att komma på som jag kan sammanställa sen. :D
En härlig idé som kan få oss att hitta nya erfarenheter och sköna alternativ. Jag är på och börjar ikväll med ett "vanligt runk".
Funderar på lite saker..
Kondom, Potensmedel, Annat potensmedel, Utomhus, Rakad, Ej rakad, Vänster hand, Kalsong på, Hemma, På jobbet är de här variationerna olika metoder.
Jag behöver egentligen inte veta nu utan kan lägga in frågan efter tillfälle...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En härlig idé som kan få oss att hitta nya erfarenheter och sköna alternativ. Jag är på och börjar ikväll med ett "vanligt runk".
Funderar på lite saker..
Kondom, Potensmedel, Annat potensmedel, Utomhus, Rakad, Ej rakad, Vänster hand, Kalsong på, Hemma, På jobbet är de här variationerna olika metoder.
Jag behöver egentligen inte veta nu utan kan lägga in frågan efter tillfälle...

Pratade med Harley

Hon sa att kondom, potensmedel och kalsonger kan få räknas till ETT sätt var. Även kukring, då dessa saker förändrar onaniupplevelsen. MEN de kan inte stackas med andra saker flera gånger. Så om du kör med kukring så kan du även få tillåtelse att onanera med handen även om du gjort det tidigare. Dock så kan du inte ta kukring och köra med handflatan senare.

Blir lite specialregler i dessa fall, tanken är ju att vi ska hitta nya sätt att onanera på och med. :)

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Pratade med Harley

Hon sa att kondom, potensmedel och kalsonger kan få räknas till ETT sätt var. Även kukring, då dessa saker förändrar onaniupplevelsen. MEN de kan inte stackas med andra saker flera gånger. Så om du kör med kukring så kan du även få tillåtelse att onanera med handen även om du gjort det tidigare. Dock så kan du inte ta kukring och köra med handflatan senare.

Blir lite specialregler i dessa fall, tanken är ju att vi ska hitta nya sätt att onanera på och med. :)
Tack.
Låter riktigt spännande att vi får vara fantasirika hitta saker som tänder oss och gör det skönt

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ligger naken ute i en glänta.
Utomhus solrunk blir nr 1.
Särskilt skönt pga känslan av sol och vind. Lite pirrigt för fantasin att bli upptäckt. Jag hade inte kommit på några dagar så det blev allt som allt en bra början

D

Deleted member 65107

Gäst
Dagens andra onanisession gjord. Denna gång använde jag hela högerhanden, fast bakochfram, så att jag hade handryggen uppåt. En bonus med den tekniken var att man touchar ollonet med handflatan med varje drag.

D

Deleted member 65107

Gäst
Onanerade igen. Samma grepp som förra gången, dvs bakvänt och med handryggen uppåt, fast denna gången med vänsterhanden.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om jag ska räkna detta, men Harleys huvud/mun. Höll i huvudet och styrde hennes mun tills jag sprutade...så jag antar det är ett onanisätt?

Toppen